Reactii adverse anticonceptionale Karissa?

08-05-2012
G Maria
Nu este medic/terapeut
G Maria
Buna ziua. Am 20 de ani si de 12 zile am inceput sa folosesc anticonceptionalele Karissa, recomandate de medic. Mi s-a ameliorat menstruatia inca de la prima pastila, insa nu s-a mai oprit nici pana astazi. Aceasta scurgere a inceput sa fie din ce in ce mai abundenta, astfel incat acum trebuie sa folosesc un absorbat in locul celor micute, zilnice. E normal sa se intample acest lucru? Multumesc.
1 comentarii
0
08-05-2012, ora 12:57
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Apar sangerari in prima luna de administrare a oricarui contraceptiv, insa nu asa de abundente incat sa folosesti absorbante. Oricum, continua cu folia si vezi ce se intampla la ce-a de-a doua folie, e posibil sa nu mai ai aceasta problema luna viitoare.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Riscurile anticoncepționalelor și cine ar trebui să le evite
  • Anticoncepționale și tromboza venoasa profundă - indicații, recomandări și precauții
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.