uriat des

06-12-2011
imihaela52
Nu este medic/terapeut
imihaela52
in fam am un bolnav de alzheimer, diagnosticat, care are un tratamet lunar cu bilobil, doxepin, carbamazepin, bromazepam si gerodorm. anul trecut, inainte de a fi diagnosticat, a suferit o amputatie de talpi datorita degeraturilor. in timpul spitalizarii i s-a pus o sonda pt urina, mentinuta aprox 3 luni. anul acesta a facut o infectie urinara pt care a fost spitalizat 2 saptamani. tratamentul cu antibiorice a urmat inca 2 sapt si acasa..problema e ca urineaza f des, de cel putin 10-12 ori in 24 ore, chiar si noaptea.bea f multa apa, cel puti 3 l pe zi. urina nu miroase urat si e destul de deschisa la culoare si limpede. nu are dureri sau usturime la urinat, urinatul acesta des poate fi o consecinta a efectului medicamentelor ?mentionez ca in grila are permanent si nitropector. e posibil sa fie si o consecinta a folosirii sondei anul trecut ? exista un remediu medicamentos in acest sens, macar pe timpul noptii ?uneori face pe el noaptea, nu se poate trezii, posibil si din cauza somniferului. pot fi si alte remedii ? multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.