ventolin administrat intr-o cantitate mai mare in aerosoli

25-03-2016
andram85
Nu este medic/terapeut
andram85
Am o fetita de 2ani si 8luni.
medicul pediatru ne-a recomandat aerosoli cu ser 3ml si ventolin 0, 5ml.
din cauza unor probleme familiale de care am fost foarte afectata, mi s-a intamplat sa inversez dozele.
dupa administrare am realizat ce s-a intamplat.fetita era foarte agitata, de parca bause 5cafele.
agitatia a trecut in aprox o ora.
poate avea repercursiuni asupra sanatatii copilului, in timp???
Tb sa ii administrez un alt medicament sau tb intrerupt tratamentul?
Va multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Antibioticele ar putea influența eficiența terapiilor anticancer
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.