am bacalaureatul anul acesta si sunt foarte stresata.am stari de emotivitate excesiva

10-06-2006
fila_max
Nu este medic/terapeut
fila_max
am bacalaureatul anul acesta si sunt foarte stresata.am stari de emotivitate excesiva, imi vina sa plang foarte des.as vrea sa iau ceva sedative, dar usoare si care sa nu-mi influenteze capacitatea de momerare si de concentrarea.am vrut sa iau xanax, dar are cam multe recatii adverse.am citit despre ansilan.ce parere aveti?dar despre distonocalm? folosesc extraveral dar imi da somnolenta.va rog sa ma ajutati
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • În ce mod ajută stresul memoria
  • Stresul din timpul sarcinii poate afecta dezvoltarea fătului (studiu)
  • Stresul la locul de muncă
  • Cum se reactivează virusul herpetic în condiții de stres
  • Anxietatea și stresul cronic pot crește riscul dezvoltării tulburărilor psihiatrice
  • Cum gestionăm stresul?
  • Stresul financiar ar putea cauza și durere fizică
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.