am hipertensiune arteriala gr 3 si si fac tratament, la inima nu s-a gasit nimic spectaculos

14-05-2008
dinutz
Nu este medic/terapeut
dinutz
am hipertensiune arteriala gr 3 si fac tratament medicamentos si in plus ceai antihipertensiv, respect regimul care mi-a fost recomandat, la inima nu s-a gasit nimic spectaculos din cite am inteles in urma ecocardiografiei.totusi eu simt ceva in plus in zona inimii, din cind in cind ma inteapa usor sau mai tare, parca imi amorteste mina stinga mai des si independent de pozitie, sau ma doare tot pieptul la expirat.
Va rog sa-mi spuneti daca este posibil sau totul e doar in mintea mea, caci medicul meu cam asta a sugerat, nu il contrazic, dar doresc si alte pareri. va multumesc!
5 comentarii
0
14-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Am nevoie de mai multe detalii, rezultate analize, tratamentul pe care il luati si valorile tensionale sub tratament antihipertensiv.Simptomele descrise sunt intricate.De asemenea vreau sa stiu daca apar la efort sau
sunt independente de acesta
0
14-05-2008, ora 00:00
dinutz
Nu este medic/terapeut
dinutz
toate analizele sunt in parametri normali inclusiv colesterol desi sunt obez ;una sg. este mai mare si anume metanefrine plasmatice si anume 63pg/ml(10-45 normal). ecocardiografie VS46mm, SIV16mm, PPVS14mm, AS39mm, VD30mm, AD43mm, FE60%:AO la inel21mm, asc32mm, kinetica normala.IMVS291g/m2 VM, VT, VP, VAo suple e/a1.73.IT usoara fara gradient VD/AD semnificativ.
tratament: atacand16mg/zi, tenaxum1mg/zi, tertensif 1.5mg/zi
valorile TA scad pe zi ce trece de la 18/13 la declansare (aproape 4 sapt.) acum 13/9 dar citeodata seara mai este si 14/10.
durerile respective nu apar la efort sunt independente
0
16-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Trebuie sa adaugati in medicatie un antiagregant plachetar(aspenter 75 mg 1cp/zi), o statina (crestor 20 mg 1cp/zi), preductal MR 1cpx2/zi.Durerile pe care le aveti pot fi datorate hipertrofiei ventriculare.In rest tratamentul pe care il luati este foarte bun.Ultimele valori ale TA sunt in limite normale..Repetati metanefrinele serice si urinare peste 3 luni.Nu uitati de controlul periodic la medicul specialist cardiolog .Succes.
0
19-05-2008, ora 00:00
dinutz
Nu este medic/terapeut
dinutz
Hipertrofia ventriculara este de la sport, am inteles de la medicul meu, dar cit este de grav nu am intrebat. Se poate sa imi raspundeti cit este de grav si cam cat efort pot sa mai fac ? Deocamdata doar merg pe jos 30 -40 min pe zi dar pt a slabi cred ca am nevoie de mai mult.
0
19-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Daca nu mai faceti sport de performanta atunci hipertrofia de ventricul stang, in timp o sa se amelioreze.Evitati eforturile izometrice(ridicarea de greutati la sala).Mers 30-40 min aveti voie.Deasemenea asociati cu o dieta, pentru scadere ponderala in urma consultarii unui medic nutritionist.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • BioSport Earbuds – căștile care îți monitorizează inima
  • 5 obiceiuri pentru o inimă sănătoasă
  • Dispozitivul electric pentru îmbunătățirea funcției cardiace
  • Valvele cardiace sintetice, invenția care ajută chirurgii să-și exerseze tehnica
  • Modificări cardiovasculare în timpul sarcinii
  • Exercițiile de anduranță, efecte protectoare pentru inimă
  • Aplicația pentru mobil utilă în cazul pacienților cu insuficiență cardiacă
  • Amorțeli și furnicături în tot corpul - cauze și tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.