Anticonceptionale yasmin

25-08-2012
morarm
Nu este medic/terapeut
morarm
buna ziua, as dori daca se poate sa mi se raspunda la intrebare :), daca am inceput sa iau anticonceptionale de 3 luni iar luna august fiind a 4-a luna, in primele 3 luni am luat logest iar acum am inceput sa folosesc yasmin. trebuia sa incep blisterul joia cum am si facut, dar joia am luat pastila pe care trebuia sa o iau lunea, vinerea am luat pastila de mrti iar sambata mi am dat seama ca am gresit si am luat pastila care trebuia ) de sambata). Este vreo problema daca am incurcat pastilele intre zile? stiu ca fiecare comprimat are aceiasi cantitate de hormoni si ma gandesc ca nu ar trebui sa fie probleme. Multumesc si astept un raspuns cat mai repede cu ce ar trebi sa fac. O zi frumoasa!!
8 comentarii
0
25-08-2012, ora 23:14
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Intr-adevăr, nu sunt probleme.
Marcarea zilelor este făcută de producător cu intenţia de a vă ajuta în cazul în care nu mai ştiţi dacă aţi luat sau nu pilula într-o anumită zi (pare incredibil, dar e o situaţie mai frecventă decât pare la prima vedere).
În cazul dv, ignoraţi marcajul.
0
25-08-2012, ora 23:26
morarm
Nu este medic/terapeut
morarm
Multumesc frumos. O seara frumoasa si linistita in continuare
0
08-09-2012, ora 20:58
anais.anais
Nu este medic/terapeut
anais.anais
Buna ziua! Am terminat folia de yasmin si as dori sa trec pe mercilon. Dupa cate zile de la terminarea yasminului pot trece la mercilon? Multumesc.
Ps. Iau de 7 ani yasmin si din cauza ca a inceput sa-mi fie foarte rau de la ele am luat decizia(de capul meu) sa trec la mercilon.
0
09-09-2012, ora 16:29
dalinda20
Nu este medic/terapeut
dalinda20
buna ziua as avea si eu o intrebare:tocmai mi-am inceput viata sexuala si as vrea sa incep sa iau yasmin, prima zi de menstruatie ar trebui sa fie la sfarsitul lunii pe 28-29 as putea sa incep sa iau pilulele intr-una din zilele astea?urgent
0
21-09-2012, ora 00:18
Valentina19
Nu este medic/terapeut
Valentina19
Buna seara, am si eu nevoie de raspunsul dvs va rog.am suferit un accident de masina si doctorul mi-a spus sa intrerup anticonceptionalele(yasmin)pentru ca trebuia sa intram in tratament.problema este ca apucasem sa incep folia inainte cu cateva ore inainte de accident iar dupa nu am mai luat nici una.credeti ca mi-ar putea afecta menstruatie?dupa calculele mele daca continuam pastilele trebuia sa-mi vina acum 1 zi.ce as putea face?va multumesc!
0
28-09-2012, ora 17:59
sasarean dana
Nu este medic/terapeut
sasarean dana
Buna ziua am si eu o intrebare am inceput sa iau anticonceptionale DESORELE in prima zi a menstruatiei si dupa 3 pastile mi sa oprit menstyruatia de tot.Ce trebuie sa fac sa le intrerup sau sa coontinu sa le iau.
0
02-10-2012, ora 10:19
cristina ij
Nu este medic/terapeut
cristina ij
va rog mult de tot, am o intrebare, i.au yasmine de 3 luni si acum a 4 a luna am hotarat sa fac o pauza sa nu le i.au in exces.. trebuia sa imi vina menstruatia de 2 zile si nimik..nici simtome nimik..incept sa ma sperii..mi.am facut un test de sarcina si e negativ..ce se intampla de nu imi vine?..va rog din suflet saspundeti..sunt ffff speriata..:(.. va roga imi r
0
11-10-2012, ora 07:32
kitza_kytza
Nu este medic/terapeut
kitza_kytza
Buna.Cristina menstruatia o sa-ti apara pe parcurs de 7 zile, nu te speria.La mine fix aceea mi sa intimplat si mia venit tocmai in a 5-6 zi nu tin minte exact...Nu te speria totul va fi bine...
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.