dupa tratamentul cu antibiotic pentru cistita, am retentie urinara?

10-02-2015
CristinaaCristina
Nu este medic/terapeut
CristinaaCristina
Am facut tratament cu antibiotic pentru cistita. Dupa ce am terminat tratamentul am observat ca partea inferioara a abdomenului (burta) imi este umflata, initial scadea si credeam ca o sa-mi treaca dar nu. Sunt asa de 6 zile. Beau destula apa si ce e ingrijorator este ca nu mai simt cand am nevoie la toaleta, pur si simplu mi se umbfla burta si nu pot sa urinez, nu pot sa-mi golesc vezica. E posibil sa fie retentie urinara?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.