Durere de sânul stâng după avortul medicamentos

19-04-2021
Nica Ileana
Nu este medic/terapeut
Nica Ileana
Bună ziua! Sunt foarte îngrijorată deoarece am trecut printr un avort medicamentos și ma doare sânul stâng foarte rău, sunt în a 4 a zi de sangerare și durerea de San încă continua sa fie cu tot cu mana stânga. Ce sa fac?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Avortul medicamentos doar cu Misoprostol
  • Avortul medicamentos prin instalarea de agenti abortivi
  • Avortul medicamentos prin reducerea selectiva
  • De ce mă dor sânii?
  • Înțelegerea afecțiunilor legate de sâni - cele mai frecvente situații și semnele de alarmă
  • Avortul medicamentos acasă - ce trebuie să știi
  • Administrarea fără restricții a pilulei pentru avort Mifepriston, sigură și eficientă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.