efectul anticonceptionalelor?

16-11-2008
adeda
Nu este medic/terapeut
adeda
Buna ziua, ma numesc andreea si de 3 luni iau anticonceptionale harmonet, aceste mi le-a prescris medicul ginecolog.dar am o nelamurire.e normal ca sa ma doara sanii si sa am dureri abdominale?????durerile abdominale le am chiar din prima luna nu ffff dese.dar acum in a 3 luna ma dos sanii.cand ii ating, dupa ce imi dau sutienul jos, sunt momente ale zilei cand ma dor si momente cand nu ma dor.am citit in prospect si scrie ceva de genu, dar vreau sa ma sfatuiti ce tre sa fac in acest caz.e normal sau nu ?????.asa trebuie sa fie reactia anticonceptionalelor??????a si rareori am dureri de cap.multumesc mult.
8 comentarii
0
16-11-2008, ora 16:57
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
aproximativ după 3 luni de zile trec efectele secundare, orice sângerare şi durere. dacă nu se întâmplă aşa după 3 luni înseamnă că pt tine sunt prea tari aceste anticoncepţionale şi ar trebui să ţi recomande altele medicul
0
17-11-2008, ora 22:53
delyssa
Nu este medic/terapeut
delyssa
eu am luat logest in urma unui control ginecologic...si am inceput sa ma ingras...si apoi am mers la alta doctorita..asta in decurs de un an si mi-a prescris yasmin..de la acestea am avut dureri ingrozitoare de cap si am oprit tratamentul...pot spune k din cauza lor m-am ingrasat foarte mult..si acum am reusit sa slabesc si as vrea sa iau din nou pt k am nevoie de o metoda contraceptiva..de aproape 2 ani nu folosesc nici o metoda...dar imi e frica pt k nu mai vreau sa ma deformez si nici dureri de cap.si din cate am observat nici doctorii nu sunt asa siguri pe ei cand iti prescriu anticonceptionalele...ce anticonceptionale sa iau?
0
18-11-2008, ora 10:15
adeda
Nu este medic/terapeut
adeda
si eu am luat in urma cu un an marvelon dupa care le-am schimbat si am luat trilegol.de la 55 de kg ajunsesem la 75 de kg doar in cateva lui cred ca 2 mai exact.si am preferat sa le intrerup.acum iau harmonet probabil sunt prea tari pt mine dar nu m-am ingasat nici un kg din contra am slabit 2 acum am 63 de kgsi m-am luptat mult cu aceste kg ca daca le pui greu le mai dai jos.dar eu tot nu sunt lamurita ccu acest ceai antiadiposs daca diminueaza pilula sau nu??????nu vreau bebe:(((((((((si de asta imi e frica.
0
18-11-2008, ora 11:38
delyssa
Nu este medic/terapeut
delyssa
si eu de la 50 kg am ajuns la 70..cam in decurs de cateva luni k yasmin am luat vreo 6 luni si nu am mai suportat durerile de cap...cand aud tot felul de chestii vai..dar nu au cum sa te ingrase...k depinde ce mananci..sunt prostii...ma ingrasam cu aer..acum am revenit la o greutate normala cu greu...
0
21-11-2008, ora 18:14
dq
Nu este medic/terapeut
dq
si eu iau anticonceptionale, se numesc Novynette si sunt ok, nu m-am ingrasat, nu am dureri de cap dar mi-a scazut apetitul sexual...le iau de vro 2 ani am facut si o mica pauza de 6 luni la un moment dat, dar am observat ca atunci cand nu le-am folosit in cele 6 luni parca aveam mai mult chef...se poate sa fie de la ele?daca da...ce ar trebui sa fac?pt ca le iau de la planning si nu stiu daca le-as putea inlocui cu altele mai bune, iar in prezervative nu am incredere, am un partener stabil, suntem impreuna de 3 ani.astept un raspuns
0
27-11-2008, ora 12:16
adeda
Nu este medic/terapeut
adeda
mai nou acum in a 3 luna de anticonceptionale pe langa durerile abdominale si durerile de sani am avut si menstruatie cam 6 zile si mai aveam cam 8 pilule pana sa la termin.e normal asa ceva sa imi vina menstruatia in timp ce iau pilulele????????
0
02-12-2008, ora 00:53
oanaaaaa
Nu este medic/terapeut
oanaaaaa
draga adeda: de 4 luni iau anticonceptionale jeanin si la fel ca si pe tine ma dor si p mine sanii. am sunat medicul ginecolog si i am zis despre durere iar el mi a raspuns ca e normal. zilele astea merg la un control pt a ma lamurii. o sa revin cu detalii. poop pt toate fetele
0
31-03-2009, ora 12:19
daddy
Nu este medic/terapeut
daddy
buna ziua! eu am luat yasmin timp de 5 luni, iar acum in luna martie nu le-am mai luat deloc pentru ca aveam dureri de cap de la ele (mentionez ca inainte de a incepe cu yasmin luam harmonette de la care ma simteam bine). intrebarea mea este daca acum as putea sa reincep sa iau harmonette? va multumesc din suflet
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Cum procedezi dacă ai uitat o pilulă anticoncepțională?
  • MIT: Anticoncepționalele îngrașă
  • Anticoncepționalele ar putea afecta structura cerebrală
  • Contraceptivele orale nu cresc riscul de anomalii congenitale
  • De ce mă dor sânii?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.