este posibil ca anticonceptionalele laurina se dea depresii si sa para din nou acneea?

22-01-2008
adolescenta
Nu este medic/terapeut
adolescenta
folosesc laurina de 4 luni si acneea nu mi-a disparut.Este posibil sa faci depresie de la acest anticonceptional?
4 comentarii
0
22-01-2008, ora 00:00
Claudia06
Nu este medic/terapeut
Claudia06
Salut! eu iau aceste anticonceptionale de trei ani...si sincer in acest timp acneea imi disparuse, dar acum vad ca reapare! Acum ca am vazut intrebarea ta m-ai pus pe ganduri... Sincer eu ma gandeam ca altele ar fi cauzele pt. reaparitia acesteia...dar acum chiar ma intreb daca e din cauza pastilelor!
Cred ca amandoua avem nevoie de un raspuns de la un apecialist!
Speram sa apara (raspunsul)!
0
22-01-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
1. Anticoncepţionalele au un efect variabil asupra acneei. De cele mai multe ori, ele amelioreaza acneea, cel putin o vreme, dar este posibila si agravarea ei. Efectul (anti)acneic difera de la un anticoncepţional la altul, iar Laurina poate că nu este cea mai bună opţiune in acest caz.
2. Depresia este o reacţie adversă frecventă a anticoncepţionalelor. Din nou, Laurina da depresie ceva mai mult ca altele. In alegerea celui mai potrivit anticonceptional pentru dv, este bine sa va bazati pe un consult medical.
0
23-01-2008, ora 00:00
adolescenta
Nu este medic/terapeut
adolescenta
Multumesc pentru raspuns.Tinind cont ca timp de 3 ani am facut tratament cu roacutane pt acnee si 9 luni cu diane 35(la inceputul tratamentul) sunteti de parere sa continui cu diane pt a ameliora acneea?Pina sa incep cu loette(cu care nu m-am impacat bine ) si apoi cu laurina, tenul era vindecat.Este recomandat sa continui cu ele(diane) sau sa fac o pauza pentru a depasi starea de depresie si a-mi recapata increderea in mine.Acum sunt in pauza de 7 zile si oricum o sa merg la medic si o sa stau de vorba.Oricum nu mai iau laurina.Oare tenul va reveni la normal sau trebuie sa incep iar cu roacutane?
0
23-01-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Personal sunt adeptul metodelor naturale. După cum vedeţi, timp de luni şi ani aţi luat diverse chimicale ca să ajungeţi tot acolo.
Dacă insă doriţi neapărat un anticoncepţional, atunci, intre 2 rele, trebuie luat in considerare că efectul antiacneic al lui Diane 35 este clar superior efectului antiacneic al Laurinei.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Acneea la bebeluș
  • Influenta alimentatiei asupra dezvoltarii acneei
  • Menopauza si tulburarile psihice
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Biblioterapia - pot cărțile să vindece depresia?
  • Depresia la vârstnici
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.