hiperhidroza-axiala(transpiratie excesiva)

21-01-2011
iiiina
Nu este medic/terapeut
iiiina
buna seara !am o mare problema cu aceasta cauza si anume transpiratia...am incercat n deodorante, antiperspirante, deodorante cu salvie..si nu dau niciun semn nimic din tot ce am folosit pana in momentu de fata..sincer am ajuns la capatul rabdarilor, nu stiu ce sa mai incerc ca sa scap o data pt totdeauna de transpiratia excesiva.ash dori din suflet sa ma ajutatzi si pe mine..sa imi spunetzi un tratament ceva sau nustiu.k sa il pot lua si sa scap de acest obstakol.sper din suflet sa imi datzi un sfat ceva.am mai lasat un mesaj la un alt medic si mi.a zis k nu exista niciun medicament nimik...decat injectia cu botulinik...cred...dar dak ar fi si injectabil..cum pot sa aflu acest lucru..k eu sunt din severin...


Astept raspunsul dumneavoastra!va multumesc anticipat !o seara placuta in continuare.
4 comentarii
0
22-01-2011, ora 00:05
Dr. Elena Latcan
ORL - Otorinolaringologie, BUCURESTI
Dr. Elena Latcan
Remediu= injectii cu toxina botulinica in axila
0
22-01-2011, ora 00:25
iiiina
Nu este medic/terapeut
iiiina
poi si cum fac rost de injectii?se gasesc si aici in severin...sau?...k nu stiu dak pot sa ajung la bucuresti..sau imi pot fi trimise de acolo si merg la medic si mi le face ?..si cat ar costa...dak doriti sa imi spunetzi..

Astept raspunsul dumneavoastra!
0
22-01-2011, ora 18:31
Dr. Elena Latcan
ORL - Otorinolaringologie, BUCURESTI
Dr. Elena Latcan
La cabinete de chirurgie plastica si estetica-ei fac, la fel ca si pt.riduri, cu rezultate f.bune, la DVS.IN ORAS SAU LA Casa Austria in Timisoara! Sanatate!
0
24-01-2011, ora 23:48
iiiina
Nu este medic/terapeut
iiiina
multumesc frumos pt indicatziii:..dar in timp au mai aparut niste probleme de sanatate.am niste probleme cu rinichii...nushtiu ce sa mai iau sa imi treaca..am facut si ecograf dar observ k iar am probleme...ash vrea dak doriti sa imi spuntzi un medicament mai bun sa il gasesc in farmacie si sa il pot lua...si cred k am probleme si cu anexita:((..pt k am o durere de jos de buric din partea stanga pana in partea dreapta...si knd urinez a inceput sa ma usture..


ast raspunsul dumneavoastra..o seara placuta in kontinuare:*:*:*
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce unii oameni transpiră mai mult decât alții
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.