Intarzierea menstruatiei si concediul

26-04-2011
Carmen75
Nu este medic/terapeut
Carmen75
Buna ziua. Am programat concediul anul acesta si mi-am facut calculul calendaristic si am surpriza sa-mi vina menstruatia exact in saptamana aceea.As dori si eu sa stiu daca exista ceva pastile pe care sa le iau sa nu imi vina ciclul o luna sau macar sa-l intarzii.Mentionez ca nu iau nici un fel de pastile anticonceptionale si nu am luat niciodata.Multumesc anticipat pentru raspuns.
7 comentarii
0
27-04-2011, ora 13:29
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca n-ai probleme menstruale ar fi pacat sa intervii cu chimicale, te poate da peste cap si ar fi pacat. Daca tii cu tot diandinsul consulta un ginecolog sa-ti spuna cum sa iei anticonceptionale pentru asta.
Sanatate!
0
27-04-2011, ora 17:43
Carmen75
Nu este medic/terapeut
Carmen75
Multumesc pentru raspuns, dar n-as dori sa iau anticonceptionale.N-am luat pana la varsta asta, parca nu vreau sa ma apuc acum(36ani).Credeam ca este o pastila ceva, nu anticonceptionale.O sa vad ce fac, daca nu asta e...
0
27-04-2011, ora 18:28
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Orice ai lua, nu stiu sa fie altceva decat anticonceptionalele, are impact puternic hormonal, altfel nu are cum sa impiedice aparitia menstruatiei. Si inca ceva, sa nu iei, daca auzi din intamplare, de vitamina K! Poate sa-ti stea inima in loc la propriu daca nu iei dupa niste analize de inima serioase, chiar daca n-ai avut probleme pana acum!
Numai Bine!
0
27-04-2011, ora 20:22
Carmen75
Nu este medic/terapeut
Carmen75
Multumesc, cred ca pana la urma o sa las asa cum cade si asta e.
0
10-05-2011, ora 09:39
Carmen75
Nu este medic/terapeut
Carmen75
Buna ziua.M-am hotarat sa iau anticonceptionale cateva luni, dar nu stiu cum sa le iau sa nu imi vina menstruatia o luna.As dori un raspuns in acest sens.multumesc.
0
28-05-2011, ora 11:59
gabitza17bz
Nu este medic/terapeut
gabitza17bz
buna, vad ca am aceiasi problema ca si voi, plecam la mare, si problemele nu intarzie sa apara !!! Chiar nu exista nici un remediu pt. intarzierea menstruatiei doar pt. cateva zile? nu as vrea anticonceptionale, poate ceva naturist, va rog daca stiti ceva spuneti-mi !
0
18-07-2011, ora 12:30
Andra9012
Nu este medic/terapeut
Andra9012
Nu stiam ca vitamina K poate avea efecte secundare atat de grave. Am aceeasi problema. As vrea sa sar menstratia o luna. Anticoncetionale nu pot lua pentru ca am niste noduli la sani aparuti pe baza hormonala iar tratamentele pe baza de hormoni ar augmenta situatia. Am mai citit pe un site ceva despre un plasture contraceptiv. Imi puteti da mai multe detalii despre asta, va rog? Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.