lesin.. si mi-e frica sa mai merg la scoala

04-02-2009
mat
Nu este medic/terapeut
mat
Sunt ana-tincuta din constanta si am 19 ani.Mama spune ca de mica am inceput sa lesin dar eu ma stiu inca din clasa a4a cand am inceput prima data sa lesin.M-a dus la o dr. din ct si a spus ca am epilepsie si luam carmazepina, dupa care am fost si la bucuresti ca a spus a am ceva pe creier si nu am nimic.Nu am mai mers la ea dupa aceea.Dar lesinurile au continuat dupa 2 ani(in casa am lesinat) in a6a, si urmeaza in a8a(intr-o noapte ca m-a luat din somn), in a10a(lesinasem la scoala din cauza ca imi venise ciclu si spalaseram cu o zi in urma)si anul trecut in iulie dupa ce mancaseram ceva gras si ma durea in partea stanga si mama a spus ca este de la fiere.Anul acesta am lesinat tot in clasa pe 7 ianuarie dupa ce-mi venise si ciclu(ma tine cam 3 zile nu mai mult)ca nu-mi venise din noiembrie de sf.andrei.Dupa 2 saptamani iarasi imi venea sa lesin dar nu am lesinat, tot in clasa, si am fost la cabinetul scolar si mi-a zis ca de ce nu am luat vitaminele care mi le-a prescris medicul de familie(dupa ce am lesinat pe 7 ianuarie am fost la medicul de familie si mi-a dat vitamine-B6-INJECTII-gluconat de calciu, magne B6-fiole orale).Si a spus sa nu vin la scoala pana ce nu termin de facut aceste vitamine.Se credeau ca as avea lipsa de calciu.Acum am terminat toate vitaminele si imi este frica sa mai merg la scoala.Simptomele atunci cand lesin sunt:imi este cald inainte sa lesin, si transpir, vreau ceva rece si ies la aer sau imi dau cu apa, si ma las moale si ma incordez(asa spune mama)si mai si visez.Am uitat sa zic ca tratamentul l-am intrerupt la 2-3 ani dupa ce lu-am pastilele si mi-a zis dr.sa nu mai fac sport (atunci eram in 5-8)si acuma la liceu fac sport si sa nu mananc ciocolata, cafea, tot ce contine cofeina.Va rog sa-mi raspundeti.VA MULTUMESC MULT PENTRU RASPUNS
5 comentarii
0
05-02-2009, ora 20:46
mary44
Nu este medic/terapeut
mary44
Ana-Tincuta nu sunt medic dar cel mai bine este sa te duci cu mama ta la medicul de familie si sa va dea o trimitere la un specialist iar acela o sa-ti dea analize si alte investigatii sa faci si asa se va sti exact ce ai, lipsa de calciu, vitamine sau epilepsie.Orice ai avea trebuie sa te tratezi corespunzator.multa sanatate si sa auzim de bine.
0
12-02-2009, ora 14:15
mat
Nu este medic/terapeut
mat
am fost la medicul neurolog la particular, marti-10.02.2009, la care am fost si acum 5 ani si mi-a dat timonil de 300 mg si calciu cu magneziu si D3-pastile, si vitalin.i-am zis ca am cautat pe net despre epilepsie si am gasit si i-am zis ca am epilepsie partiala complexa si asta mi se potriveste mie iar el a zis ca este CORECT si sunt inconstienta in timpul crizei, visez, si am avut si ticuri.si asta scria si la epilepsie partiala complexa.m-a consultat si a zis sa revin in luna mai pt.RMN, EEG.ca acuma nu aveam bani sa le fac si de abia am avut pt. consultatie care este in valoare de 50RON.daca imi va mai fi rau acuma recent pana in mai mi-a zis sa vin neaparat.MULTUMESC mary44 pentru raspuns si sfat.sper ca-mi va fi mai bone de acum inainte si luni ma voi duce la scoala ca intreaba colegii de mine cand vin si le voi multumi ca au fost alaturi de mine.
0
17-02-2009, ora 21:21
mat
Nu este medic/terapeut
mat
am inceput sa iau tratamentul joi(12.02.2009) si luni(16.02.2009) cand am fost la scoala am lesinat in microbuz(FAC NAVETA SI MERG CU microbuzul 45 min), oare sa fie din cauza ca de 5 ani nu am mai luat medicamente pt. crize si mai dureaza pana ce se obisnuieste organismul.acuma stau acasa.
ca i-au si vitaminele acelea.ve rog sa-mi raspunda cineva ca nu mai stiu ce sa mai fac.am dat tel. la dr.sa merg din nou la el dar se pare ca nu mai face consultatii sau ceva in genulasta si nu stiu incotr-o s-o iau si nici mama, nici la scoala nu merg si ie sanu pierd cursurile.VA ROG SA-MI RASPUNDA SI MIE UN MEDIC SI SA-MI DEA UN SFAT.
0
27-05-2009, ora 12:47
danutzza2020
Nu este medic/terapeut
danutzza2020
am si eu o fetita de 3 ani care are epilepsie si am auzit multe mame plangandu-se pe la doctor.Intradevar ce spui tu pare epilepsie.Te sfatuiesc sa nu intrerupi tatamentul dat de doctor eu iam facut fetitei mele tratament cu depakine sirop mai mult de 2 ani jumate si acum i lam scos treptat la sfatul doctoritei si sper sa nu mai am niciodata probleme cu ea asa ca asculta de doctor si sa auzim de bine multa sanatate
0
11-07-2011, ora 22:42
Spa21
Nu este medic/terapeut
Spa21
Am o problema :Am simtome foarte grave care nu stiu de la ce provin.

-AMETELI
-VOMA ACRA DE CULOAREA VERZUI GALBUI ACRU
-DURERI DE CAP
-CALDURA IN INTERIORUL CORPULUI, VREAU AER SI APA RECE CA GHEATA IN CORPUL -MEU
-BATAI INIMI TARE
-SUFOCARE
CAND RESPIR SI VORBESC SI CAND MERG OBOSESC SI MAI TARE BATE INIMA
AM UNEORI CAND SIMT CA MI SE RUPE SUFLETUL SAU CA MI SE RUPE INIMA FARA MOTIVE
VA MULTUMESC VREAU SI EU NISTE RASPUNSURI DE LA ACESTA PROBLEMA
LA DOCTOR NU MAI AM INCREDERE DE CAND ERA SA MOR DE LA O ANESTEZIE FOARTE TARE PENTRU CHIRUTAJ DE ATUNCI NU A MAI LA DOCTOR DE FRICA CA SA NU MI SE MAI INTAMPLE ASA CEVA
INCA CEVA CAND SIMT MIROS DE MEDICAMENTE ORICE MEDICAMENTE, AMETESC SI LESIN.
LA REVEDERE
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Muzica reduce activitatea epileptică
  • Top 10 aplicații de smartphone pentru epilepsie
  • Un grup de celule din hipocamp asociate cu comoțiile și pierderile de memorie
  • O nouă terapie pentru managementul crizelor convulsive?
  • Semne că ai putea sa leșini
  • Cauzele leșinului și ce se întâmplă în organismul nostru când leșinăm
  • De ce unele persoane leșină mai ușor decât altele
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.