mi-a curs o secretie maronie am inceput sa iau anticonceptionale

27-02-2009
ginutzaaa
Nu este medic/terapeut
ginutzaaa
Buna seara ! Vineri seara mi-a curs o secretie maronie am inceput sa iau anticonceptionale diane 35.De cand am luat pastila nu a mai curs nimic insa am continuat sa iau la aceeasi ora in fiecare zi pastilele, azi am intretinut relatii sexuale fara prezervativ.Este posibil sa fiu insarcinata ??
10 comentarii
0
28-02-2009, ora 08:41
megghi
Nu este medic/terapeut
megghi
ciao!
eu nu am inteles bine, tu ai luat diane 35 de cand au inceput scurgerile ca si cum ar fi prima zi de ciclu?
in ceea ce priveste relatiile sexuale esti protejata, nu te preocupa, nu ai cu sa ramai insarcinata, cand incepi sa iei anticonceptionale esti protejata incepand din prima zi
0
28-02-2009, ora 09:52
albumita
Nu este medic/terapeut
albumita
depinde daca ai luat din prima zi de ciclu, ca daca nu nu se stie, astea nu se iau asa ca ori ce pastila
poti deregla hormoni si e naspa
0
28-02-2009, ora 11:19
ginutzaaa
Nu este medic/terapeut
ginutzaaa
pai din prima zi am luat insa nu am avut decat o zi ciclu si mi-a curs foarte putin
0
28-02-2009, ora 12:22
megghi
Nu este medic/terapeut
megghi
da stai linistita, se intampla de obicei cand incepi pilula din prima zi se modifica fluxul, luna urmatoare o sa se rezolve totul, daca vrei fa-ti un test ca sa nu ai dubii
0
28-02-2009, ora 18:23
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Din moment ce ati inceput sa luati Diane in timpul primelor 5 zile din ciclu, sunteti sub protectie si nu aveti nici cel mai mic motiv de ingrijorare.
0
16-06-2009, ora 12:49
ashatan
Nu este medic/terapeut
ashatan
Dar daca am luat timp de o saptamana Diane incepand cu prima zi de cciclu si a 8-a am uitat o pastila, mai sunt protejata? Este posibila o sarcina?
0
17-06-2009, ora 11:07
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Daca uitarea a depasit 24 de ore, atunci nu mai sunteti sub protectie timp de 7 zile. Deci, in aceste 7 zile: abstinenta sau alta metoda contraceptiva.
0
17-06-2009, ora 15:44
buburuzazuza
Nu este medic/terapeut
buburuzazuza
In perioda de 7 zile de pauza ma sunt protejata sau e nevoie de protectie suplimentara ?... Cu cat timp inainte de a ramane insarcinata trebuie sa renunt la pastile, tinand cont ca am luat 4 luni, ca sa nu fie nicio problema?
Multumesc
1
14-10-2017, ora 22:29
Gabiiiii
Nu este medic/terapeut
Gabiiiii
Buna. In același mod am reacționat si eu la Diane35. Adica am început sa le iau in prima zi a ciclului (care coincide cu prima zi a menstruației), si practic Diane35 mi-a stopat menstruația. Adica am avut doar o zi de menstruație, si aceea sub forma unei pete maronii, asa cum povestea si ginutza mai sus. Am început sa le iau la recomandarea medicului, pt a trata un chist. Ar trebui sa iau Diana 35 Timp de 3 luni, dupa recomandarea medicului. Insa dupa 2 sapt de la începerea lor, ma îngrijorez pt ca ma dor f tare sânii. Simt ca durerea e localizata in multe zone a sânilor si e de tipul durerii resimțite in urma loviturilor. Absolut sigur, nu m-am lovit. Dar asa este durerea pe care o simt. Deci nu e doar o simpla tensiune. De asemenea, uneori am o senzație de febra la nivelul sânilor, sunt calzi spre fierbinți. De asemenea, tot la recomandarea medicului folosesc pt o sapt niște ovule Ginexid.Cand am introdus al 5 lea ovul (in a 5a zi) am simtit in vagin ceva neobisnuit. Parca as fi simtit ovarele ca fiind inflamate, umflate. Mai am vreo 7-10 comprimate din Diane 35 pana la terminarea cutiei. Nu stiu daca astea sunt reacții adverse si trebuie sa le opresc sau daca cumva am simptomele astea din cauza ca mi s-a oprit forțat menstruația odată ce am început sa iau Diane 35. Nu stiu nici daca sa continui sa iau, asa cum mi-a recomandat medicul, timp de 3 luni sau Nu.Nu stiu daca sunt utile pt Micșorarea acelui chist sau daca mai mult imi fac rau. M-ar ajuta părerile voastre. Cu atat mai mult recomandările unui medic daca este pe forum. Oricum am o programare la medic peste 4 zile. Insa stau cu emoții pana atunci.
0
20-08-2018, ora 12:45
Marcherita
Nu este medic/terapeut
Marcherita
Ciao eu am termint pastilele marti si mia venit mestruzia decat o zi ce ar trebui sa fac le ancep din nou pastile chiar daca nu mia venit mestruazia
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.