Parintii nu sunt de acord cu relatia mea

03-01-2020
spitadelina
Nu este medic/terapeut
spitadelina
buna seara. am 20 de ani si sunt studenta. in clasa a 11-a am inceput sa vorbesc cu un baiat care a terminat clasa a 12-a si nu si-a dat bacalaureatul. in vara aceea el a plecat in Italia si noi am inceput sa vorbim in toamna. am vorbit cu el pana in luna iunie, cand impreuna cu mama mea, mi a facut o surpriza: s-a prezentat intr-o dimineata la poarta mea, fara ca eu macar sa stiu ca el e venit in tara. tin sa mentionez ca mama i-a scris lui sa imi faca aceasta surpriza. atunci ii era foarte drag si il tot chema pe la noi. intre timp noi nu ne-am mai inteles bine si am luat decizia sa ramanem prieteni.
cand am terminat clasa a 12-a nu am intrat nici la academia militara, nici la drept asa cum mi-as fi dorit. ci am intrat la facultatea de constructii. ai mei au fost foarte suparati si mi-au spus ca nu o sa fie niciodata mandri de mine, ca nu o sa vina cand o sa absolvesc facultatea si multe altele. in anul I de facultate am vorbit cu un baiat din facultate. dar pentru ca eu nu mai eram langa mama 24/24 ca in liceu, a inceput sa imi faca scandal in fiecare saptamana. greseala era si la mine ca le spuneam tot ce fac. prietenul meu mi a spus sa nu le mai spus tot ce fac ca drja sunt majora si nu e chiar ok lucrul asta. nu a fost singurul care mi-a spus asta. si prietenele mele mi-au spus. insa eu nu am putut face asta fiind obisnuita sa ii spun tot. la un moment dat a inceput sa nu il placa pe prietenul meu si sa ma puna sa ma despart de el. eu am continuat sa vorbesc cu el in ciuda faptului ca mereu comenta de el, fara sa il fi vazut/vorbit/cunoscut. dupa un an ne-am despartit pentru ca mama mea deja exagera foarte mult.