Pilula de a doua zi

08-05-2016
Cristina300
Nu este medic/terapeut
Cristina300
Bună ziua, am 19 ani şi am luat Postinor 2 în urmă cu aproximativ 20 de ore. Momentan nu prezint reacții adverse, cu excepția unei dureri în zona abdomenului inferior si cefalee. Îmi doresc sa ştiu dacă acest medicament va provoca dereglări hormonale sau orice alte probleme în urmatoarea perioadă. De asemenea, cand va fi eliminat din organism. Menționez ca este prima dată cand folosesc acest medicament.
Vă mulțumesc anticipat!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.