Simptome dupa operatie de deviatie de sept

12-03-2013
x-men1971
Nu este medic/terapeut
x-men1971
Buna ziua!
Vreau sa va spun ca pe data de 25.02.2013 m-am operat de deviatie de sept deoarece respiratia pe nas devenise un chin in ultimii ani. Noaptea era un adevarat calvar iar dimineata ma trezeam extrem de obosit.
Operatia in sine a fost suportabila inclusiv operatia de scoatere a meselor. Cu toate acestea, am respirat mai bine doar vreo saptamana de la operatie. In ultimele 4-5 zile imi simt nasul destul de infundat si imi este teama sa nu ajung ca inainte de operatie. Simt ca in nas ca niste mucozitati pe care nu le pot elimina prin suflare. Tin sa va spun ca folosesc, la recomandare medicului care m-a operat, Sterimar, Biorinil si Vitamina A uleioasa.
Imi puteti recomanda altceva pentru curatarea nasului? Am citit pe forum alte metode aplicate cum ar fi infuzii cu ceai de musetel cu ulei de eucalipt si busuioc, aerosoli, colargol etc, dar nu stiu exact ce sa folosesc.
Va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns!
Multumesc anticipat!
2 comentarii
0
12-03-2013, ora 12:24
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
da.. s efac acele tratamente locale care ai citit
poti lua sinupret 60 tab. 2 la 8 ore 10 zile
0
08-02-2019, ora 11:41
Meliahc
Nu este medic/terapeut
Meliahc
Bună ziua Domnul Doctor, acum o saptamana și jumătate m am operat la nas pt deviație de sept și cornet... După operație 2 zile am avut tuburile acelea și după ce mi le a scos mi a zis ca o sa mai am vreo 10 14 zile nasul înfundat deoarece am introduse niște chestii din silicon care se scot după aceste zile... Eu după 6 zile de la operație am avut hemoragie.. Mi s a oprit cam în 10.15 minute, dar azi noapte prin somn m a luat și nu s a mai oprit am mers la. Urgenta...m am. Operat la privat, doamna doctor mi a zis ca nu înțelege de ce îmi curge și din gat ca ea incizia a făcut o in fata mai mult... Si vroiam sa va întreb pe d voastră ce credeți?... Momentan sunt pansaata la.nara stânga ca de acolo sângerez..s a oprit ca mi ai pus hemostatice.. Si 2 zile fac injecții în continuare...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.