Slabit din cauza infectiei la masele?

20-02-2011
superleo
Nu este medic/terapeut
superleo
Buna ziua! Am si eu o intrebare daca puteti va rog sa ma lamuriti. Am avut probleme cu maselele de cand ma stiu, si am fost la dentist o data sau maxim de 2 ori cand a fost urgenta maxima, de 2 ani sunt student la o facultate in danemarca unde dentistu e exagerat de scump, si pana acuma nu mi-am permis sa ma duc sa ma tratez, am asteptat mult timp si de 3 zile sunt in tara special ca sa ma duc la dentist, pana acum am avut 2 extractii si urmeaza inca 4 :). maselele care trebuie extrase plutesc in infectie, e santier in gura la mine. intrebarea este: e posibil ca aceasta infectie sa aiba legatura cu metabolismu meu, de o vreme mananc mai mult si slabesc mai mult, de cand au inceput masele sa se umfle si sa ma doara, mananc exagerat de mult. ma gandeam daca le scot acum pe toate si scap de toata infectia din gura. e posibil sa ma ajute sa imi revin? are infectia din gura legatura sau e de la total alceva? sau daca ati putea f scurt sa mai imi enumerati cu ce ma ajuta ca scap de infectie as aprecia foarte mult.
Va multumesc! O zi buna!

Leonard
1 comentarii
0
20-02-2011, ora 20:56
Dr. Cosmin Marin
Stomatologie, Bucuresti, sector 6
Dr. Cosmin Marin
Ar trebui sa va intrebati de ce a fost nevoie sa ajungeti in Danemarca si sa va sperie preturile de acolo pentru a face vizite la dentist in Romania.. Pai daca maselele nu mai pot fi tratate si sunt extrase...poate fi o legatura cauza-efect si prin simplul fapt ca degeaba mancati daca bolul alimemtar nu este maruntit..
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medici stomatologi, dentisti, cabinete stomatologice
Recomandă un stomatolog sau caută unul bun!