Șpan in ochi, vedere dubla si in ceata dupa tratament cu Maxitrol

16-08-2017
Florin1988
Nu este medic/terapeut
Florin1988
Buna ziua, acum cateva zile mi-a sarit un span (metalic) in ochi, am avut niste dureri cumplite, am fost la urgente tot in aceeasi zi, fiind Duminica mi-au spus ca nu e nici un medic acolo care sa imi rezolve problema, dar asistenta de acolo mi-a recomandat Tobradex pana in ziua urmatoare cand urma sa fie medic. La farmacie nu aveau Tobradex mi-au dat Maxitrol, in ziua urmatoare am mers din nou la urgente, mi-au facut un control, nu aveam corp strain in ochi doar o rana, mi-a prescris Cornegel...Am incercat sa le iau pe cat posibil la timp, nu ma mai doare dar problma e ca vad dublu, in ceata, neclar, cu ochiul afectat...am citi tot aici pe formum ca Tobradexul scade vederea oe perioada de utulizare, sa fie aceasi problema si cu Maxitrol? M-am gandit sa intrerup tratamentul...ce sfat imi dati?
5 comentarii
0
17-08-2017, ora 14:37
Dr. Adam Span
Ortopedie si traumatologie, Koblenz
Dr. Adam Span
eu m-as duce la un alt oftalmolog, nu cumva sa aveti o infectie sau ceva leziune nedetectata la ochi.
0
17-08-2017, ora 23:24
Florin1988
Nu este medic/terapeut
Florin1988
Si eu m-am gandit la treaba asta si asa o sa si fac. Va multumesc pentru sfat.
0
25-08-2017, ora 13:48
Florin1988
Nu este medic/terapeut
Florin1988
Am oprit tratamentul cu Maxitrol, dupa 48 de ore de la oprirea tratementului, am simtit o imbunatatire a vederii, astazi dupa 9 zile, vederea si-a revenit complet...nu stiu daca a fost neaparat din cauza picaturilor dar dupa oprirea tratamentului am simtit o imbunatatire.
0
26-12-2018, ora 21:10
Ciprian2018
Nu este medic/terapeut
Ciprian2018
În prezent acuitatea vizuală este normală? Aţi mai avut probleme cu ochiul?
0
10-01-2019, ora 14:48
Florin1988
Nu este medic/terapeut
Florin1988
Nu am mai avut probleme din momentul in care am oprit tratamentul, banuiesc ca vederea dubla si incetosata era de la Maxitrol, acuitatea vizuala a revenit la normal, dar am facut tratament cu maxitrol vreo 4 zile, banuiesc ca tot lui ii se datoreaza ca ochiul este ok
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ochelari care pot reduce progresul miopiei la copii
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.