Tulburari depresive anxioase cu afectiuni psihosomatice

28-10-2012
Ungaro_
Nu este medic/terapeut
Ungaro_
Buna ziua !
La mine simptomele depresiei, anxietatii se manifesta prin dureri abdominale, zona gura stomacului unde simt o senzatie de apasare, cateodata respiratie greoaie, oboseala, stari de tristete... Aceste simptome dispar de regula seara cand devin mai
relaxat, pot sa dorm destul de bine... insa dimineata reapar simptomele, nu ma simt bine cand ma scol.
Am urmat tratament cu anafranil aprox. 10 ani, cateodata cu anxiar, doxepin. Am redus treptat anafranilul, pana cand m-am lasat...insa cred ca am recazut, simptomele au reaparut. De 2 saptamani m-am lasat...Cred ca am avut simptome de sevraj, insa nu atat de severe, eram deja stresat din cauza sefului...
Sunt stresat tot timpul pentru ca am avut o altercatie cu seful meu ! Cred ca am recazut...
Ma ingrijoreaza si faptul ca aceste medicamente mi-au afectat ficatul. Daca trebuie sa iau mai departe? Daca-mi este afectat ficatul? Mie frica de acest cerc vicios...Nu stiu ce sa mai fac !
4 comentarii
0
28-10-2012, ora 15:56
adrian2011
Nu este medic/terapeut
adrian2011
ungaro mergi sa fati un ecg si analize de sange si asa vei vedea daca ai probleme sau nu la ficat
0
28-10-2012, ora 16:47
the eye :)
Nu este medic/terapeut
the eye :)
toata lumea, fara exceptie, cand aude ca o femeie a facut o depresie gaseste f repede si cauza: " ii trebuie barbat... Are tulburari somatice. ". Multumim.

Cand un copil a murit de dorul mamei lui si nu stiu cati altii se ofilesc si se imbolnavesc din lipsa de afectivitate, sau nr mare de barbati care umplu sectiile de psihiatrie. despre ei ce sa spunem ? Ei de ce s-au imbolnavit ?

In cazul meu am fost mereu constienta ca ceva rau se va intampla pt ca de-a lungul mai multor ani la rand am adunat acumulari din toate partile, peste masura de mari ( esecuri suprapse pe toate planurile... intr-un moment cand organismul era prea slabit sa le faca fata; asta e motivul pt care intrasem intr-un adevarat colaps- exact cum se incinge un motor care a mers fara nici o pauza prea mult timp ! - exact asa ma infierbantam eu... Nu a fost o tulburare tipica, nu a fost nici ceva psihic si nici somatic. Pur si simplu era cat pe ce sa-mi crape inima in piept -- asa de tare ma durea. Dar si acum ma doare -- pt ca amarurile nu s-au terminat. Vin de peste tot.

De ex: dupa ce ajuti un om sa nu moara - in persoana matusii mele - el se plange asa ziselor rude care nu au facut nimic absolut pt ea, ca ti-ai batut joc de ea. Si astea se ridica in capul tau - de te lasa...vorbind singur.

Asta e doar un aspect -- trece mai usor. Mai greu e sa primesti "bombe" din partea celor dragi - pt care tu ai facut totul. Si asta se intampal fara pauze.cam in fiecare zi...

De munca de la serviciu - nu mai spun. O clasa bomba. Cei mai "ghidusi" de pe nivel. Am multe oale sparte de platit in urma lor aproape mereu.. de te doare capul. s a m d.

sa nu te faci afurisit ? Spuneti voi. ( Indelunga rabdare fetito. Pastreaza calmul... Ok ! )

Mai ramaneti cu bine si fiti sanatosi !
..

:) mai adaug ceva f important: Am vazut insa si femei cu tulb somatice. Insa cand o femeie ajunge sa faca depresie pentru ca a nu a fost iubita, rusinea e a a barbatului, nu a ei ! E josnic de-a dreptul ! Insa bietele femei tot ele trebuie sa inghita ocara. Cam asa se intampla - am observat asta si la spital.

Rusinea e a aceluia caruia ii lipseste simtul fundamental uman: capacitatea de a iubi, de a relationa. E o adevarata rusine sa pui o femeie intr-o astfel de situatie :(((((((((((( no comment !
0
29-10-2012, ora 13:47
dr carlogogorita
Identitate neconfirmată
dr carlogogorita
ptr. ungaro_. Ce sa-ti spun prezinti elementele specifice depresiei. Vad ca esti informat, somatizezi datorita stresului. incearca sedativ PC, au niste indicatii specifice, le administrezi cu 1/2 h inainte de masa, cate 2 de 3 ori pe zi, se tin sub limba pana se topesc. Ar trebui sa te ajute! DAR FARA PSIHOTERAPIE cumulat cu tratament medicamentos nu ai sa reusesti sa te stabilizezi.Succes!!
0
31-10-2012, ora 14:54
Ungaro_
Nu este medic/terapeut
Ungaro_
Multumesc pentru sfaturi !
As avea o intrebare !
Exista dintre voi cine a luat ani de zile anafranil, sau alte medicamente ?A avut efecte secundare asupra organismului?aici ma gandesc de ex. la afectarea ficatului, stomacului etc.
Va multumesc !
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Combinația între depresie și tulburări cognitive minore la vârstnici accelerează îmbătrânirea creierului
  • Stimularea magnetică îmbunătățește starea de spirit în cazul bolnavilor de depresie
  • Gazul ilariant, tratament pentru depresiile severe
  • Pericolele utilizării Facebook-ului
  • Terapia cognitiv-comportamentală pentru insomnia cronică
  • Medicamentul care ar putea trata depresia în mai puțin de 24 de ore
  • Depresia
  • Informații noi despre modul în care mintea ne influențează corpul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.