nu ma pot ridica din pat si am o stare de agitatie si insomnie = efecte adverse seroxat?

11-04-2010
picasso
Nu este medic/terapeut
picasso
recent, mai exact acum 5 zile medicul mi a schimbat tratamentul, eu suferind de depresie severa.luam coaxil si solian iar acum iau seroxat si zyprexa de 2.5.problea e ca de cand iau seroxat ma simt foaret rau, dimineata dupa ce il iau pic in depresie si mai rau, nu ma pot ridica din pat si am o stare de agitatie, plus ca noaptea nu mai pot dormi.a doaua zi dimineata ma simt mai bine pana cand iau din nou seroxat si se repeta povestea.intrebarea e s a mai simtit cineva asa la inceperea tratamentului cu seroxat sau iar trebuie sa l schimb.zyprexa am luat o de azi asa ca nu stiu cum ma voi simti.va rog, daca a ai luat cineva seroxat sa mi spuna si mmie cum s a simtit si in cat timp si a facut efectul.
multumesc
5 comentarii
0
11-04-2010, ora 09:39
Keller
Nu este medic/terapeut
Keller
Buna.
Si eu fac tratament cu seroxat in momentul de fata si am facut si cu zyprexa acum 2 ani. Simptomele pe care le descrii tu le-am avut si eu la inceputul tratamentului cu seroxat, dar m-a avertizat medicul ca o sa fie asa pana se adapteaza organismul cu el, scrie de asemenea si pe prospect. La fel ca tine, dimineata dupa ce luam pastila trageam 2 ture zdravene de plans, mi-era greata si aveam ameteli dar a disparut treptat dupa aproximativ 2-3 saptamani si am inceput sa ma simt mai bine. Iti recomand sa incerci sa rezisti, sa ai pe cineva aproape care sa aiba grija de tine in perioada asta.
Cu zyprexa e alta poveste. Eu m-am ingrasat de la ele 25 de kg in 2 luni si din cauza asta am intrat mai rau in depresie. Dar nu e ceva general valabil, depinde de fiecare organism.
Oricum, cu seroxat iti recomand sa continui asa si sa tii o legatura stransa cu medicul tau si cu cei din jur.
Multa sanatate!
0
11-04-2010, ora 15:56
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Of, halal vindecare cu astfel de medicamente. Daca ati sti ce remedii nemaipomenite exista in homeopatie !Pe langa ca vindeca nici nu dau nici efecte adverse, nici nu ingrasa ca porcul de craciun, nici nu distrug creierul si il faca dependenta. Un tub cu care se poata trata o viata intreaga...sau un intreg spital...costa numai 6 lei. Daca ati sti nu cred ca ati apela la asemenea prostii in speranta desarta ca va veti vindeca cu ele. Va fac doar dependenti. Nu stiu unul singur sa se fi vindecat de la astfel de tratamente..si aici in forum sunt destui care le iau de ani de zile. Incercati mai intai un medic homeopat inainte sa deveniti dependenti de droguri legale.
0
17-04-2010, ora 00:49
almilenia
Nu este medic/terapeut
almilenia
buna!
am 33 de ani si acum 6 ani m-am imbolnavit de tulburare obsesiv compulsiva de intensitate psihotica.mi s-a recomandat tratament cu seroxat, pe care il iau si acum, dar in doze foarte mici.reactiile la medicament, pe care le-ati semnalat sunt normale.si mie mi s-au intamplat.e foarte important sa nu va opriti.eu am luat initial 3 pastile de 20mg/zi, o doza infernala, si asta timp de doi ani neintrerupt.momentan mai iau doar o jumatate de pastila/zi.acum ma simt excelent.a fost nevoie imensa de rabdare(mai bine de un an, n-am simtit NICIUN FEL de ameliorare), dar am invins boala si mi-am recapatat tonusul si optimismul.astfel de batalii chiar se castiga.de obicei seroxatul da constipatii severe pe termen lung, cand doza se mentine ridicata.sa aveti mereu la indemana psyllium si sa beti multa apa in fiecare zi.in privinta homeopatiei, remedii exista si nu sunt deloc de neglijat, dar in perioada aceasta sa le luati constant ca adjuvante ale tratamentului dvs.eu am folosit o gama foarte larga de extracte din plante pe care le-am comandat direct din statele unite.v-as recomanda sincer, o combinatie de 3 produse:5HTP, melatonina si suc de durian.sunt incontestabil excelente, dar sa nu faceti greseala sa abandonati medicatia alopata.eu am investit in produse naturiste, de candm-am imbolnavit si pana acum, mii de dolari(am facut un imprumut bancar sa le pot procura).m-au ajutat enorm, dar, in astfel de crize severe, nu trebuie intrerupt sub nicio forma tratamentul specialistului.exista studii excelente despre aceste produse, la toate nivelurile.personal am consultat cateva sute in engleza si franceza si mai putine in italiana si spaniola;sunt cu adevarat binevenite, dar nu singure.oricum, daca doriti sa va documentati, cititi tot timpul in paralel tratate de psihiatrie pe problema dvs., ca sa-i evitati pe comerciantii de naturiste care spun lucruri pompoase imbracate in terminologie stiintifica, dar complet absurde la o analiza atenta si obiectiva a datelor.cu alt scop insa m-am inregistrat pe site:am primit de la o organizatie umanitara din sua, cateva cutii de seroxat.din pacate expira in noiembrie anul acesta, daca nu ma insel.mi-am oprit suficiente pentru a acoperi doza mea pana atunci si mi-au mai ramas cateva.as dori sa le donez celor ce folosesc tratamentul.daca doriti sa va trimit, contactati-ma-.sanatate multa si un week-end excelent!
0
16-08-2010, ora 12:59
sunsolaris2000
Nu este medic/terapeut
sunsolaris2000
Am inceput prin anxietate, apoi atacuri de panica.Am luat tratament homeopat.M-a ajutat o perioada destul de scurta.Apoi am luat laptisor de matca.Din nou, m-a ajutat o perioada.Apoi am mers la psihoterapie+medicatie(Seroxat).Nu am mai avut panici.Mai am momente de anxietate sau usoare stari depresive, asta, ma rog, scrie si pe prospect-sunt printre reactiile adverse.

Eu il iau dimineata-in timp ce mananc, deoarece asa se poate scapa de senzatia de greata si pot sa spun ca nu am avut niciodata greata de cand fac asa.

Dimineata imi e putin greu sa ma scol din pat, dar, dupa ce iau medicamentul, ma aduce cu picioarele pe pamant.

CAND M-AM SIMTIT FOARTE RAU, cu toate ca luam Seroxat(agitatie, incordare musculara si psihica, lipsa somn, lipsa concentrare minimala), cand treceam printr-o perioada de STRES FROARTE INTENS.
0
16-08-2010, ora 13:08
sunsolaris2000
Nu este medic/terapeut
sunsolaris2000
Cresterea in greutate nu cred ca e vina medicamentului in mod direct.Seroxatul stimuleaza secretia de serotonina, pe care, daca nu o ai sau nu destula, nu poti dormi, nu ai pofta de mancare, libido scazut, etc.

Pot sa spun ca din cauza depresiei si a atacurilor de panica nu mai aveam pofta de mancare si slabisem.Seroxat, stimuland serotonina, mi-a redat pofta de mancare, chiar un pic mai mult decat suficient si, prin urmare, am mai pus in greutate.Dar sunt multumita pentru ca oricum eram subponderala.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.