acum 6 luni am lesinat brusc, mi-au zis ca e epilepsie

22-12-2009
ingerasDfata
Nu este medic/terapeut
ingerasDfata
am si eu o intrebare am 19 ani si de cateva luni.mai exact 6 luni am lesinat brusc fara sa am vreun sintonm sau sa ma manifest cumva.de atunci cam in fiecare luna lesin.dar acum simt inainte sa lesin si ma manifest un pic ciudat adica ma inclestesc toata simi musc limba.medici miau zis cai epilepsie.intrebarea mea e de unde so declansat asta s de ce.multumesc mult:*
6 comentarii
0
22-12-2009, ora 10:55
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
ai fost la neurolog şi ţi- a făcut EEG ca să ţi pună diagnosticul ăsta?
0
22-12-2009, ora 13:34
gabi_pitica
Nu este medic/terapeut
gabi_pitica
buna iuliana am si eu o itrebare pentru ca dai f multe sfaturi si ajutor teas ruca sami spui cum se descopera un diacnostic numit sindrom vestibular ce analize mai sigure pot face eu ma simt din ce in ce mai rau am ajuns sa stau mai mult in pat si sa pling de mila mea daca as putEA SA ITI SPUN IN CE STARE MA AFLU POATE MAI AJUTA CU UN SFAT DAR EU FIIND INCEPATOARE PE CALCULATOR MIE TEAMA CA NU AI SA PRIMESTI MESAJUL MEU SI EU ASTEPT RASPUNS ZI DE ZI


ITI MULTUMESC SI TE ROG RASPUNDEMI GABI_PITICA
0
22-12-2009, ora 15:23
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
bună gabi, du-te la neurolog, vor face la început câteva teste simple şi apoi vor recomanda dacă e nevoie de ceva mai complex. în ce oraş eşti?
0
22-12-2009, ora 16:18
ingerasDfata
Nu este medic/terapeut
ingerasDfata
buna uliana miam facut EEG dar nu mia zis ce o iesit doar mia zis sa iau tratamentu.daca as vrea copil mai tarziu oare o sa se transmita?:((
0
22-12-2009, ora 19:27
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
nu e obligatoriu, dacă e epilepsie să se transmită şi la copil.
Ce tratament urmezi?
0
14-01-2010, ora 01:19
ingerasDfata
Nu este medic/terapeut
ingerasDfata
eu iau urmatoarele pastile:Keppra(500mg) si depakine (300mg).si iau dimineatza si seara cate o pastila:(
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Apariția tulburărilor psihotice ar putea fi indusă de medicamentele antiepileptice
  • O nouă tehnică pentru tratamentul chirurgical al epilepsiei
  • Top 10 aplicații de smartphone pentru epilepsie
  • Un grup de celule din hipocamp asociate cu comoțiile și pierderile de memorie
  • O nouă terapie pentru managementul crizelor convulsive?
  • Cum afectează Neurontin și Lyrica sinapsele creierului?
  • Semne că ai putea sa leșini
  • Cauzele leșinului și ce se întâmplă în organismul nostru când leșinăm
  • De ce unele persoane leșină mai ușor decât altele
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.