Acum doua zile am avut o ameteala ingrozitore, se invartea casa cu mine

18-03-2007
albina
Nu este medic/terapeut
albina
Buna ziua. Am nevoie de un sfat de la dvs. Acum doua zile am avut o ameteala ingrozitore, se invartea casa cu mine, nu am putut sa ma dau jos din pat. Culcata pe spate ma uitam la tavan si acesta se invartea. A fost o senzatie ingrozitoare; cand stai in picioare si ametesti, te asezi; dar cand esti culcat si totul se invarte, efectiv nu ai ce sa mai faci. Simteam ca voi lesina, ca trebuie sa ma tin de ceva sa nu cad...unde? Groaznic. Precizez ca am 27 de ani, sunt o persoana activa, nu am probleme de sanatate grave. De curand am mai observat ceva in neregula cu mine: din senin ma umplu de bubite pe diferite parti ale corpului. Sunt multe, mici si provoaca mancarime. Nu am putut asocia aparitia lor cu vreun element (vreun fel de mancare, vreo crema folosita etc); sunt "migratoare" (se "muta" pe diferite parti ale corpului, fara sa lase urme pe unde au "trecut"). Reactioneaza de la Claritine, dar reapar imediat ce intrerup tratamentul pentru mai mult de 2 zile.
Nu-mi dau seama daca cele doua probleme sunt legate intre ele. Singura conexiune ar fi ca au aparut cam in acelasi timp. Pentru ameteala am vrut sa merg sa fac un examen la tomograf, dar am fost sfatuita sa nu ma iradiez daca nu este neaparat nevoie.
Sfatul dvs. care este? Cui sa ma adresez? Imi puteti recomanda un medic bun? Am fost la Medicover si o doamna doctor de acolo (nu-i dau numele, desi asa ar merita) mi-a prescris pe reteta XANAX!!! (o pastila dimineata si una la pranz!!!). Deoarece eu vreau sa-mi rezolv problemele, nu sa le inmultesc prin adaugarea pe lista a unei dependente de toata frumusetea, am ignorat sfatul dumneaei si chiar m-am gandit sa o reclam la Colegiul Medicilor. Inca ma mai gandesc.
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat pertinent.
Multumesc.
4 comentarii
0
18-03-2007, ora 00:00
cris30
Nu este medic/terapeut
cris30
Cred ca ar trebui sa mergi la un ORL-ist, poate fi vorba de un sindrom vertiginos, un dezechilibru care apare la nivelul urechii interne.Doctorita care ti-a prescris Xanax a procedat bine, pentru ca aceste ameteli pot aparea si pe sistem nervos, din cauza stresului etc.Nu cred ca e cazul sa o reclami. Poti lua ceva mai usor daca vrei care sa nu provoace dependenta: Distonocalm, Extraveral.
0
21-03-2007, ora 00:00
albina
Nu este medic/terapeut
albina
Cris 30, asa este, POT aparea si pe sistem nervos, dar si din alte zeci de motive. Ca sa fiu mai explicita, am fost la un doctor care chiar isi merita titulatura si care mi-a recomandat un set de analize si o ecografie tiroidiana; s-a ajuns la concluzia ca ameteala mea are cauze endocrinologice. Cu ce ma ajuta sa iau Xanax?!? De ce sa nu iau direct verde de Paris, ca sa nu mai sufar? Mult prea multi doctori incompetenti ocupa locuri pe care absolventi valorosi de medicina nu le pot ocupa in tara asta de cacao. Daca nu-mi dadea Dumnezeu minte si prieteni buni care sa-mi INTERZICA sa iau Xanaxul, acum eram o drogata dependenta si bolnava in continuare din cauze endocrinologice. Nu crezi?
0
14-04-2007, ora 00:00
zoorica
Nu este medic/terapeut
zoorica
Gabi 36 ani, si eu am niste ameteli ingrozitoare, doctorii mi-au zis ca de la spondiloza, dar am zilnic si abia reusesc sa stau in sus, nu stiu ce sa fac iau si un tratament cu serlift si frontin, am ajuns dependenta de ele.Vreau sa scap sa fiu si eu un om normal dar nu stiu cum.
0
22-09-2007, ora 00:00
mihaela_buc
Nu este medic/terapeut
mihaela_buc
Acum 5 luni am inceput sa ma simt f rau, adica oboseam la scoala si imi venea sa dorm, apoi au aparut dureri de cap si peste o zi niste ameteli de 5 zile am ramas la pat, insotite de voma dc ridicam capul de pe perina, batai de inima, frica, nuputeam sa vad pe nimeni, doar sa dorm..am facut tomografie, RMN toate au iesit f bine..am fost la neurolog si mi-a zis ca nu e nimic, probabil stres si oboseala...dar peste 2 luni iar am patit la fel si nu am fost nici stresata, nici obosita...la fiere nu am nimic ca am facut analize..si acum de o saptamana iar mi-a revenit starea, asa dintr-o data cu ameteli puternice, batai in stomac, de inima, tremurat, transpiratii, capul il simteam apasat, o ureche mi se infunda, ma strange e gat in spate, ma apasa spre spate o durere, amortesc maini, imi ingheata picioarele..si acum a fost f rau ca in loc sa dorm aveam insomnii si mai am, 4 zile la rand nu am dormit nimic, ma puneam in pat si nu aveam stare, imi umbla ceva prin picioare...
Acum vreau sa merg la endocrinolog sa vad sa nu fie vb de ceva cu tiroida...
Stiu ca asa in mare multi zic ca sigur stres, oboseala sau fiere si iti da xanax sau toate prostiile..dar am si alte simptome mult mai grave, nu e vb de asta..Va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.