anticonceptionale bellara, prima administrare

18-06-2014
mariaciu
Nu este medic/terapeut
mariaciu
Buna ziua!Iau pentru prima data anticonceptionale Bellara recomandate de medic pentru un chist pe ovarul stang.La ultimile 3 pastile din prima folie au aparut niste scurgeri maronii, cateva pete pe zi, acestea au continuat si pe durata pauzei de sapte zile.A 5 a zi am avut o sangerare putin mai cantitativa, iar apoi s-a oript continuand acele scurgeri maronii.Astazi e ultima zi de pauza si menstruatia nu a aparut, maine ar trebui sa incep alt blister, ce sa fac?Contacte sexuale am avut de la a 4a pilula, fara ejaculare inauntru pe toata perioada administrarii A.C.
2 comentarii
0
22-06-2014, ora 21:09
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Cred ca ai inceput celalalt blister, caci asa trebuia sa faci.
0
25-09-2014, ora 16:06
matildamea
Nu este medic/terapeut
matildamea
Buna! Stiu ca a trecut ceva timp dar vreau sa mentionez ca si eu tot Belara folosesc si luna asta in perioada de pauza am avut decat cateva scurgeri maronii si putin de tot sange la inceput. Pastilele le-am luat corect la aceeasi ora deci nu cred si sper sa nu fie vorba de sarcina. Poate cineva sa-si dea cu pararea? Credeti ca e de la anticonceptionale aceasta, , menstruatie" slaba si maronie. Este aproape inexistenta dar cu vagi dureri de burta si ovare.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.