am o reactie alergica

28-01-2010
nvg
Nu este medic/terapeut
nvg
buna am facut vaccinul cantgripin urma cu doua saptamani specific ca sunt alergic la polen in urma cu cinci zile mi-au aparut in palme si in talpi niste umflaturi ma mananca si sunt dureroase am fost la urgente si mi_au administrat calciu gluconic glucoza clorfeniramin(poate nu scriu exact) si mi-au disparut dar au reaparut a doua zi mai puternice si sa-u extins si pe corp fac tratament cu claritine si Xyzal ma dau si cu nidoflor dar se pare ca nu isi fac efectu sunt in atreia zi de tratament
5 comentarii
0
28-01-2010, ora 17:42
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Foarte bine ca raportezi aici sa vada si alti ce "avantaje" aduce un astfel de vaccin.
Numai ca cu fiecare tratament medicamentos pe care il faci iti intoxici si mai mult organismul, nu stiu
cat de bine iti vor face aceste "tratamente" ulterioare.
0
28-01-2010, ora 19:51
nvg
Nu este medic/terapeut
nvg
buna am facut vaccinul cantgripin urma cu doua saptamani specific ca sunt alergic la polen in urma cu cinci zile mi-au aparut in palme si in talpi niste umflaturi ma mananca si sunt dureroase am fost la urgente si mi_au administrat calciu gluconic glucoza clorfeniramin(poate nu scriu exact) si mi-au disparut dar au reaparut a doua zi mai puternice si sa-u extins si pe corp fac tratament cu claritine si Xyzal ma dau si cu nidoflor dar se pare ca nu isi fac efectu sunt in atreia zi de tratament
0
28-01-2010, ora 20:11
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
ar trebui să consultaţi un medic dermatolog sau un dermatolog specializat. alergia dvs nu are legătură cu vaccinul având în vedere că au trecut două săptămâni de atunci- dacă era reacţie alergică cauzată de vaccin ar fi apărut pe loc şi v-aţi fi dat seama exact atunci, deci nu vă faceţi griji în legătură cu asta.

Claritine este un foarte bun antialergic, dar poate nu este suficient pentru dvs, sau poate de ce suferiţi nu este neapărat reacţie alergică - ci dermatită de contact, care are un alt mecanism şi un alt tratament- de aceea trebuie văzut la specialist.
0
02-08-2013, ora 23:21
baciugeorge91
Nu este medic/terapeut
baciugeorge91
am aceeasi problema ca si (autorul "nvg") numai k eu nu am facut nici un vaccin. ce anume este aceasta infectie de piele, va rog sa lasa-ti un comm.
0
05-05-2017, ora 20:19
marie-ta
Nu este medic/terapeut
marie-ta
Vaccinul are potential alergic, dv.sunteti alergic, trebuia sa cititi bine prospectul la reactii negative. Scoateti din alimentatie toate alimentele cu potential alergic (nuci alcool alune condimente, oua lactate.) schimbati si apa.
Adaugă un comentariu / răspuns

08-10-2019, ora 11:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Dă-ți imunitatea la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.