am o senzatie de jena in momentul in care penisul imi intra in erectie

12-05-2006
Claudiu_23
Nu este medic/terapeut
Claudiu_23
Buna ziua. de vreo cateva saptamani am o senzatie de jena in momentul in care penisul imi intra in erectie, deoarece secreta o substanta asemanatoare cu sperma, dar incolora. Asa mi se intampla de fiecare data cand am erectie. Va rog sa ma ajutati. Va multumesc!
3 comentarii
0
12-05-2006, ora 00:00
Dr.Evelyn
Nu este medic/terapeut
Dr.Evelyn
Cred ca ar fi nimerit sa va adresati unui urolog, acesta va decide daca este nevoie de ceva investigatii si care anume sunt acelea si va da un nume problemei dvs.Nu ezitati si mergeti la specialist
0
07-04-2013, ora 00:38
george95
Nu este medic/terapeut
george95
Buna ziua sunt baiat am 18 ani si am facut sex neprotejat iar dupa cateva zile penisul meu secreta incontinuu in cantitati mici o substanta galbuie iar cand intra in erectie sau cand urinez am o durere cumplita.
Ce pot face ?
0
08-04-2013, ora 12:30
philips
Nu este medic/terapeut
philips
George, tu ai luat ceva de la acea persoana. Am uitat cum se numeste exact. Trebuie sa faci test de BTS, pentru ca si eu am patit odata chestia asta si mi-a trecut doar cu injectii, un medicament puternic.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Circumcizia la barbati
  • Alternative la Viagra - pentru problemele de erecție
  • Exerciții pentru disfuncția erectilă
  • Penisul normal vs penisul anormal - dimensiuni, caracteristici, limite
  • Lucruri pe care nu le știai despre penisul tău
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.