Ameteli dupa aerosoli

05-02-2011
eilieili
Nu este medic/terapeut
eilieili
D/lui dr. Flueraru: Ma numesc Ela. Am fost operata la Iasi in luna noiembrie de sinuzita, iar in decebrie -interventie laser pentru micsorare cornete. Dinaintea ambelor operatii si dupa mi s-au recomandat aerosoli cu ser, ACC si dexam., ceea ce am si facut. M-am simtit bine. Acum 1 sapt am racit si am reinceput aerosolii, dar am o probl: imi provoaca durere de cap, de ochi, dureri care dispar la aprox 3 ore dupa aerosoli. As vrea sa stiu daca e o reactie normala si daca ar trebui continuat tratamentul. Multumesc1!
3 comentarii
0
05-02-2011, ora 15:02
eilieili
Nu este medic/terapeut
eilieili
Revin cu o completare legata de unele simptome pe care nu le inteleg: senzatie de mancarime in nas, durere a fetei, fruntii-inca-in zona operatiei, uscarea mucoasei nazale
.
0
05-02-2011, ora 21:08
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
la aerosoil trebuie sa respirati NORMAL.. nu fortat ( un exes de oxigen duce la ameteli temporare)
dar pote fi si o reactie la unul din medicamente...
durerea locala dupa interventie pe os.. e normala pe timp rece !!!!
0
06-02-2011, ora 09:48
eilieili
Nu este medic/terapeut
eilieili
Va multumesc dl doctor pentru raspuns.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.