Antidepresive

06-05-2021
Licuriciul albastru
Nu este medic/terapeut
Licuriciul albastru
Salut! De aproape 2 ani iau Zoloft, însă în ultimul timp îmi afectează mult calitatea vieții, prin faptul ca îmi provoacă somnolență, pe care nu o pot controla în niciun fel. Este cineva care a trecut prin asa ceva? Cu ce vi s-a înlocuit medicamentul?
4 comentarii
0
07-05-2021, ora 12:05
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ce diagnostic aveti? Mai luati si alte medicamente?
0
07-05-2021, ora 17:53
Licuriciul albastru
Nu este medic/terapeut
Licuriciul albastru
Depresie și tulburare obsesiv-compulsivă.Nu, doar Zoloft.
0
07-05-2021, ora 19:07
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Incercati Prozac. E activator si e bun si pe toc.
0
17-08-2021, ora 01:14
Albinuta steluta
Nu este medic/terapeut
Albinuta steluta
Sfatul meu este sa nu schimbati medicatia fara acordul medicului.Unde va pot contacta???
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.