Ce perioada pot folosii anticonceptionale fara intrerupere?
Folosesc anticonceptionale Yasmine de anul trecut din aprilie.As vrea sa stiu daca trebuie sa fac vreo pauza de o luna-doua dupa o anumita perioada de timp.O prietena mi a spus ca ar trebui sa fac o pauza de o luna ca sa nu mi fie afectata fertilitatea(pentru ca in mai putin de un an imi doresc un bebe:D).Urmatoare vizita la medicul meu ginecolog ar trebui sa fie undeva prin aprilie si abia atunci aflu daca trebuie sa intrerup sau nu, dar pentru linistea mea vreau sa stiu inca de pe acum.Cand mi au fost prescrise medicul nu mi-a pomenit nimic de vreo pauza.
Multumesc!
Toate cele buna!
Multumesc!
Toate cele buna!
1 comentarii
cel mai recomandat ar fi o dată pe an pauză cam 2-3 luni pentru a permite organismului să se refacă şi ovarelor să nu-şi uite funcţia. sunt medici care susţin că nu e nevoie neapărat de intrerupere de pilule pentru ca au concentraţii mici de hormoni, dar pentru siguranţă ar trebui făcută pauză pentru că închipuiţi-vă că dau pauză organismului de la funcţia lui, cu cât mai mare cu atât uită el singur ce ar trebui să facă si îi ia mai multă vreme de refacere.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2am inceput sa ma ingras de la contraceptive
- 4pot fi gravida sub efectul anticonceptionalelor?
- 1logest - nu le iau la ora fixa
- 11pastila problema!!!
- 13administrare logest
- 3anticonceptionale... dureri de burta, menstruatie scazuta
- 4va rog sa imi raspundeti: simptome de sarcina?
- 19Am uitat de iau pilula. Acum ce fac?
- 9Am uitat 2 zile pastila si am luat ambele o data (Yasmin) - cate iau in seara asta? doua, una, nic
- 4chiar trebuie sa merg la dr?
- 6novynette si amoxicilina
- 33anticonceptionale, rana pe uter
- 5de o luna urmez un tratament pt poliartrita reumatoida.. pot sa iau si anticonceptionale?
- 6Anticonceptionale prescrise de medic de specialitate sau direct din farmacie?
- 10anticonceptionale desorelle
- 8ce se intampla daca.?
- 2acnee provocata de mercilon?