Durere de cap 5 zile
Ma doare capul destil de serios de sambata dupa-masa! Ametesc la miscari bruste sau cand schimb vederea repede de pe un obiect pe altul, am tot timpul o stare de oboseala si parca si stomacul ma doare! Vreau sa precizez ca durerea de cap e in mai multe zone si in fata si in spate si la tample! Sunt in Londra, iar medicii de familie de aici sunt destul de slab pregatiti(ieri mi-a spus ca din cauza ca folosesc betigase de urechi-le folosesc de 20 ani) si nu pare inca destul de grav cat sa ma trimita la rmn si chiar daca ma trimite am sa astept foarte mult undeva la minim 30 de zile pt ca listele sunt lungi! Sa merg la privat la rmn e 200.00£ si vreau doar sa aud parerea medicilor romani, daca ar fi nevoie neaprata de rmn? Tin sa mai precizez ca vineri, cu o zi inainte de durerea capului m-am lovit la cap dar nu a fost prima oara, nu parea ceva grav deloc! Va multumesc anticipat!
3 comentarii
Consult Neurologie, Reumatologie (sa nu fie ceva la cervicala).
Puteti misca capul stanga dreapta cu usurinta ?
O radiografie la cervicala ar ajuta.
Puteti misca capul stanga dreapta cu usurinta ?
O radiografie la cervicala ar ajuta.
Multumesc in primul rand! Da, pot misca stanga drapta cu usurinta! Cu vederea e mai greu(stanga-drapta) parca ma doare in spatele ochilor cand ma uit brusc inspre stanga sau dreapta!
Atunci mergeti direct la Oftalmologie sa va puna la dioptron.
Cerificati cu mana tinand un ochi inchis daca vedeti la fel de bine cu stangul si cu dreptul.
Pentru putin !
Cerificati cu mana tinand un ochi inchis daca vedeti la fel de bine cu stangul si cu dreptul.
Pentru putin !
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4dureri ffff mari de cap
- 8dureri groaznice de cap de aprox 15 ani
- 1durere permanenta in ceafa, senzatie de prea plin in cap, presiune
- 3dureri dese de cap
- 9reactie adversa la nalixid ?
- 4Ma doare in spatele capului, in partea stanga, ca niste lovituri
- 1va rog ajutati-ma urgent!durere insuportabila de cap