Dureri ( arsuri)lombare cu radiere in membrele inferioare

05-12-2018
Stelianna
Nu este medic/terapeut
Stelianna
Buna seara! De un an ma confrunt cu durere (arsura )lombara care radiaza in membrele inferioare arsuri furnicaturi dureri muscolare. De 6 luni urmez un tratament cu lyrica am incercat sa o intrerup dar nu pot pentru ca simtomele se inrautatesc. Medicul de aici (Italia) imi spune ca mai Pot continua , intrebarea mea este cat ? A doua intrebare este : este necesar protectorul pentru stomac cat timp urmez tratamentul cu lyrica.va mulțumesc anticipat.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Te doare spatele? Nu este din cauza vremii!
  • Tratamentul chiropractic pentru durerile lombare asociat cu ameliorări neînsemnate
  • Tratament mai puțin invaziv - eficient pentru durerile lombare
  • Sfaturi pentru persoanele cu dureri lombare
  • Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.