ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

folosesc anticonceptionale artizia de 2 luni si am pierdut o pastila din sapt 3

16-06-2013
bacau87
Nu este medic/terapeut
bacau87
buna ziua domnule doctor. folosesc anticonceptionale artizia de 2 luni si am pierdut o pastila din sapt 3. eu sunt plecata in strainatate si nu am de unde sa imi procur pastilele si pana mi le trimite mama nu ma incadrez. am inteles ca au aceeasi concentratie fiecare pilula si am compensat pierderea pastilei. dar acum ajung la terminarea cutiei. cum ma sfatuiti sa procedez?sa termin cutia fara o pastila si sa fac pauza de 7 zile?imi mai vine menstruatia sau exista riscul sa raman gravida?si apoi incep cealalta cutie din ziua din care o incepeam inainte?va multumesc
6 comentarii
0
17-06-2013, ora 12:06
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Exact, v-ati raspuns foarte bine. Terminati actuala cutie, ceea ce inseamna 20 de zile in loc de 21 de zile. Pe urma faceti pauza de 7 zile SI NU MAI MULT.
In felul acesta nu veti iesi de sub efecul anticonceptional.
0
18-06-2013, ora 19:35
cristinatom
Nu este medic/terapeut
cristinatom
Buna seara, va deranjez cu o intrebare pentru care nu am gasit raspuns pana in momentul de fata.
Fortata de imprejurarile unei vacate apropiate, am inceput in urma cu 15 zile, in prima zi de menstruatie o folie de Yasmine, cu intentia de a intrerupe urmatoarea menstruatie.
Nu am prezentat nici un alt simptom decat sangerarea prelungita care continua si astazi. Aceasta nu este abundenta, fiind suficiente absorbantele zilnice, insa cu siguranta este deranjanta. Problema este ca pe data de 30 trebuie sa plec in vacanta si as dori sa stiu ce ar treui sa fac astfel incat sa "scap" de acest incovenient.
Precizez ca scurgerile au o culoare maronie si prezinta mici firicele.
Va rog tare mult, daca se poate, sa ma ajutati cu un raspuns.
0
19-06-2013, ora 10:12
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Intrerupeti actuala folie si ateptati-va ca, in aproximativ 4-5 zile, sa apara o sangerare asemanatoare unui "ciclu". La sfarsitul celei de a doua zile din aceasta sangerare faceti o injectie cu doua fiole de fitomenadiona (=vitamina K) si repetati a doua zi dimineata. Sangerarea se va opri.
Pe viitor, folositi medicamente, in special hormonale, numai cu avizul medicului dv curant.
0
19-06-2013, ora 13:20
cristinatom
Nu este medic/terapeut
cristinatom
Buna ziua,
Va multumesc mult pentru raspuns.
Daca fac acest lucru astazi, in mod normal dupa data de 30 iunie ar trebui sa mai existe sangerari? Va incepe o noua mentra dupa 4-5 zile sau va fi doar o sangerare asemanatoare, urmand ca "ciclul" sa vina mai tarziu?

Va multumesc din suflet pentru indrumari.
0
20-06-2013, ora 11:56
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Este imposibil de prevazut daca dupa data de 30 vor mai fi sangerari. In mod normal nu vor mai fi, totusi se intampla frecvent da anticonceptionalele sa provoace tulburari de ciclu. Tocmai pentru a preveni aceasta neplacere v-am vorbit despre cele doua injectii.
Sangerarea care apare dupa intreruperea anticonceptionalelor nu este menstruatie. Ciclul lunar va fi resetat.
0
23-08-2013, ora 21:21
viorica.mihaela
Nu este medic/terapeut
viorica.mihaela
Buna seara! Am si eu o intrebare...am luat anticonceptionale Desorelle 6 luni si am facut o pauza de o luna, urmand sa incep o alta folie la urmatoarea mentruatie, problema este ca mentruatia a venit cam dupa 18 zile de la ultima, in prima zi am luat prima pastila(asta fiind ieri) dar astazi nu am avut deloc scurgere. Sa fie de la pilula luata ieri?
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.