Inrosire si mancarimi la nivelul pleoapelor

26-04-2011
tudor21
Nu este medic/terapeut
tudor21
Salut! De 3-4 saptamani ma tot mananca pleoapele ochilor plus ca s-au si inrosit...azi am fost la farmacie si farmacista mi-a dat picaturi Garasone si Symphoral...Nu am consultat inca un specialist care sa ma lamureasca daca e alergie sau ceva mai grav...ce vreau eu sa stiu este ce am ? si/sau daca sunt bune medicamentele precizate adineauri.
10 comentarii
0
26-04-2011, ora 18:57
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
HRISTOS A INVIAT !
1.
pai, DACA, farmacista care te-a vazut...ti-a recomandat.DE CE, mai pui la indoiala..?!?
2.
cum sa-ti spuna cineva si CE AI.?..daca NU te-a vazut?!?

Spera sa intre pe forum un medic si poate sa-ti de-a raspunsul asteptat.

O seara buna.
0
26-04-2011, ora 19:23
tudor21
Nu este medic/terapeut
tudor21
am incercat sa descriu simptomele...ma indoiesc de ce mi-a spus farmacista deoarece pe Garasone scrie de anumite reactii adverse...
0
26-04-2011, ora 19:54
tudor21
Nu este medic/terapeut
tudor21
Adevarat a Inviat !
am incercat sa descriu simptomele...ma indoiesc de ce mi-a spus farmacista deoarece pe Garasone scrie de anumite reactii adverse...
0
26-04-2011, ora 21:38
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna seara! Simptomatologia sugereaza o blafaroconjunctivita cronica; mdeicamentele indicate sunt bune, dar eu as prescrie si un unguent cu antibiotic cu sau fara cortizon ( in functie de examenul clinic); mergi si la un medic specialist oftalmolog ; numai bine
0
26-04-2011, ora 21:48
tudor21
Nu este medic/terapeut
tudor21
multumesc...maine sunt la oftalmolog. sper sa nu fie grav.
0
12-07-2011, ora 23:56
m1haellla
Nu este medic/terapeut
m1haellla
Buna seara! Si eu am aceeasi problema de ceva timp: ma mananca pleoapele, mi se umfla si se inrosesc. Pana acum vreo saptamana mi se uscau pleoapele in coltul intern. Am fost la oftalmolog mi-a prescris Hyabak, fara nici un rezultat. Ce as putea sa iau de la farmacie pana ajung la un medic? Multumesc frumos!
0
08-01-2012, ora 19:07
danamio
Nu este medic/terapeut
danamio
Buna ziua si multumesc anticipat pentru raspunsul ce-l voi primi.
Simptomatologia mea (aprox. din vara-toamna 2011): pleoape superioare inflamate mai mult la inceput; inflamatia pleoapelor e sporadica, mai rara acum si cind e, tine 1-2 zile. Roseata in jurul ochilor, prurit (ambii ochi sau alternativ) pe pleoapa superioara - inferioara (cearcane), la coada ochiului. Roseata + mincarimea se accentueaza dar nu dispar complet. Am zile/ perioade cind zonele inrosite sint mai active, zile cind sint in acalmie. Este inestetic; am renuntat complet la putinul fard ce-l foloseam si cremele hidratante sofisticate. Am tenul foarte uscat, folosesc acum crema hidratanta Cetaphil, pe baza de glicerina. Zona din jurul ochilor este mai ridata si mai uscata odata ce aceste simptome au aparut. Am pus 'alergia' (?) pe seama cremelor. Albul ochiului e relativ in regula. Am observat totusi, cind ochiul a fost foarte iritat in jur, ca si albul ochiului era mai inrosit. Nu as spune ca-mi simt ochii interior vorbind, foarte uscati sau ca am senzatia de 'nisip in ochi'?! Sau poate sint uscati si nu-mi dau seama. Folosesc aproape tot timpul, cu scurte pauze Visine. Acum exista aproape permanent senzatia de mincarime la coltul ochiului si in jur, pe pleoapele superioare, desigur, sint tentata sa frec ochiul si chiar o fac.
Am tratat cu comprese de ceai - musetel, cub de gheata.
Astept cu nerabdare un raspuns de la d-voastra. Va multumesc din nou.
0
08-01-2012, ora 23:21
tudor21
Nu este medic/terapeut
tudor21
Buna ! Eu cand am avut aceasta problema am rezolvat-o cu ajutorul medicamentelor pe care le-am scris mai sus chiar atunci cand am avut aceasta problema...de atuci nu am mai avut probleme de genul acesta ! recomand aceste medicamente... din cate tin minte erau picaturi in ochi (pentru roseata) si crema (ameliorarea mancarimilor, in timp disparitia acestora) care se aplica pe zonele iritate dar trebuia sa fiu foarte atent pentru ca nu era voie sa ajunga crema in ochi !!! Totusi cel mai bine este sa consulti un oftalmolog. Atentie la prospectul medicamentelor, nu mai tin minte care dintre cele doua avea posibile reactii adverse... mare atentie la aplicarea acestora...mie imi punea cineva picaturile :d Sper ca am fost de folos. Toate cele bune !
0
12-01-2012, ora 18:57
ionelaSC
Nu este medic/terapeut
ionelaSC
Buna seara! Am facut varicela si mi-a aparut o eruptie pe pleoapa de la ochiul stang. Problema e ca ma mananca si ma ustura ochiul foarte tare, curios este, insa, ca acelasi lucru se intampla si la celalat ochi. Ma intrebam daca pot folosi ceva...
0
04-06-2012, ora 01:32
nadiaa
Nu este medic/terapeut
nadiaa
buna am folosit fluocinolon timp de 2 ani deoarece vedeam ca imi face un ten ca de bebelus (nu stiam cat de daunator imi va fi) si timp de 5 zile nu l-am mai folosit si am observat ca imi apareau puncte rosii.pe zi ce trecea imi apareau tot mai multe bubite pe fata. am fost la dermatolog mi sa spus ca am rozacee, mi-am luat o crema ruboril si una ptr protectie solara. le-am folosit o luna si acum trei zile au inceput sa ma manance pleoapele, unul dintre ochii sa umflat, si am o mancarime constanta. mi-au disparut petele rosii dupa fata si au inceput sa ma manance pleoapele. ce sa fac *? ce se intampla?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Jumătate din populație va fi afectată de miopie până în 2050
  • Curiozitate: cum cresc ochii?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.