Intarzierea ciclului dupa ac..

20-06-2009
taniusha
Nu este medic/terapeut
taniusha
salut! am si eu o problema. am luat contraceptive timp de 3 ani cu pauze de 2 luni la fiecare 10 luni (cum mi-a spus medicul) in ianuarie 2009 am facut pauza timp de 2 luni(si nu am avut deloc relatii). prima luna cilcul mi-a venit normal in a doua luna am avut intarziere si pana ca sa-mi vina cilcu am avut relatie o singura data neprotejata insa el nu a ejaculat in mine..m-am speriat si am baut postinor. apoi am fost la medic el mi-a spus sa mai astept, caci postinoru intarzie ciclu..apoi oricum nu mi-a venit si kand am fost la medic am facut ecografie si sarcina nu aveam dar nici semne se aparitei a ciclului.medicul mi-a prescris niste pastile (dyufaston) pt ca sa-mi provoace ciclul, trebuia sa le consum 10 zile(pana ka sami vina ciclu), insa mi-a venit in 2 zile dupa ce am baut primele 3 pastile. la fel doctorita mi-a spus sa iau contraceptive inca 2 luni ca sa reglez ciclu. au trecut 2 luni si deja m-am oprit din pastile. in luna mai ciclul mi-a intarziat 4 zile dar a venit pe 14 mai, iar acuma la a doua luna fara contraceptive nu vine..panacand am o intarziere de 6 zile. in aceasta luna am avut de 2 ori relatie, dar protejata (prezervativ) pe 25 si 29 mai. pe langa aceasta mi-a parut o candidoza (o am de 4 zile). sunt acum in germania si nu ma pot duce la ginecologul meu, insa m-am inscris aici la medic dar mai am o sapt de asteptat. pt candidoza (mi-a spus o prietena care a avut) pana sa vin la medic fac bai cu sare o data pe zi. imi fac griji de menstrutie...cat maxim poate sa intarzie?poate intarzia din cauza la candidoza?E posibils a fiu insarcinata, am facut doar cu prezervativ de 2 ori, si o data a fost un fel de peetting (pe 3 iunie)adika doar ne-am atins dar el nu a ejaculat. va rog mult mult de tot sa-mi raspundeti.nu prezint simptome de sarcina..ma dor putin sfarcurile da' ma gandesc ca e din cauza ciclului ce trebuie sa vina..in rest nu am somnolenta, oboseala, greturi, ameteli ce ar putea fi simptome de sarcina!astept raspunsul dvoastra! va multumesc anticipat!!!
4 comentarii
0
23-06-2009, ora 09:08
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
O sarcina este extrem de improbabila, ca sa nu zic exclusa. Candidoza nu intarzie menstruatia, deci explicatia trebuie cautata in alta parte: probabil ca e o dezordine provocata de abuzul de medicamente hormonale (care are efect si asupra candidozei). Pana mergeti la medic, faceti bai cu bicarbonat de sodiu, nu cu clorura de sodiu (sare).
0
23-06-2009, ora 11:15
taniusha
Nu este medic/terapeut
taniusha
Multumesc mult de tot pt raspuns domnul Dragomir !!
0
24-06-2009, ora 17:42
taniusha
Nu este medic/terapeut
taniusha
Am fost la medic...dmna m-a verificat cu mana apoi mi-a facut si ultrasonografie interna..a zis ca nu vede sarcina dar totusi mi-a zis sa dau urina la laborator. Am facut aceasta si in 15 min dmna mi-a spus ca testul i-a dat negativ. Mi-a zis ca ciclul imi va veni trebuie doar sa astept. Imi fac griji pt ca ea nu mi-a prescris nimic pt ca sa-mi provoace ciclul sau in general vreun tratament. Am intrebat-o daca nu vine ce sa fac...a zis ca daca in 3 sapt nu vine sa vin la consultatie. Sunt in Germania si aici chiar si cu asigurarea toate aceste vizite la medic costa scump. Dvs. ce credeti e bine sa astept Nu pot aparea complicatii mai tarziu Acum precis este exclusa sarcina deja am 10 zile de intarziere Mi-am amintit la fel ca pe 16 iunie am avut un examen important.Pana pe 16 nu m-am stresat de loc insa in ziua examenului am avut emotii foarte mari si la fel in acea zi de 16 iunie simteam dureri la burta fix ca inaintea menstruatiei si eram sigura ca mi-a venit insa apoi am vazut ca nu era nimic. E posibil ca in acea zi ciclul menstrual vroia sa vina insa din cauza stresului l-am amanat Imi cer scuze pt atatea intrebari si deranj dar imi fac multe griiji. Va multumesc mult pt ajutorul acordat
0
18-11-2011, ora 10:10
myky myky
Nu este medic/terapeut
myky myky
domnul doctor va rog ajutatima.iau ac marvelon 21 si sunt in pauza de 7 zile in a5a zi si nu mia venit ciclu, in aceasta luna am luat mai multe pastile ex ketonal parasinus antinevralgic nurofen, mai multe.ce se intampla va rog raspundeti...e posibil sa numi vina de la pastilele pe care leam luat
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • De ce întârzie menstruația?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.