intarzierea ciclului menstrual din cauza anticonceptionalelor, pete maronii...o posibila sarcina?!

10-05-2007
helenutza
Nu este medic/terapeut
helenutza
Am inceput sa iau anticonceptionale acum 5 zile, teoretic in prima zi de ciclu.problema este ca acum ma indoiesc ca mi-ar fi venit atunci...au fost doar cateva pete maronii si f putin sange.Dupa ce am luat anticonceptionalele 2 zile am mai avut f putin aceleasi pete maro dupa care s-a oprit.Am simptomele pe care le aveam inaintea venirii ciclului si totusi intarzie sa apara.Este prima data cand iau antionceptionale(janine) si nu stiu ce se intampla.Poate fi vorba d o posibila sarcina?Sper sa ma lamuresca cineva...Ms
3 comentarii
0
12-05-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Este, in principiu, posibil, dar extrem de improbabil sa fie vorba de o sarcina. De obicei tratamentul cu anticonceptionale (monofazice) scurteaza atat numarul zilelor de menstruatie cat si fluxul menstrual.
Astfel de mici probleme reprezinta unul din motivele pentru care este bine sa se inceapa administrarea anticonceptionalelor nu in prima zi a ciclului, ci in ziua a 5-a.
Pentru a exclude complet posibilitatea unei sarcini, ar fi bine sa faceti un test de sarcina.
0
11-02-2011, ora 23:32
skream
Nu este medic/terapeut
skream
buna seara. as avea si eu o dilema. am fost la un consullt ginecolegic si in ziua in care am fost avem o scurgere maronie(rosiatica) ca si cum a doua zi urma sa vine menstruatia in mod normal. d-mna doctor ginecolog mi.a dat sa iau anticonceptionale logest si mi.a zis sa incep din seara aceea deoarece ea a vazut ca am acea scurgere maronie. am luat pilula iar a doua zi am obs ca nu mai aveam nici acele scurgerii maronii( rosietice) si au trecut 5 zile si menstruatia nu mi.a venit (scurgerii nu mai sunt ) desi iau anticonceptionale. Va multumesc si astept raspunsul dumnivoatre sa ma lamuresc cu acesta problema.
0
11-02-2011, ora 23:35
skream
Nu este medic/terapeut
skream
mentionez la mesajul de mai sus ca am mai luat anticonceptionale diane 35 dar am intrerupt timp de 3 luni dupa care acum am inceput sa iau logest. va multumesc.si astept raspunsul dumnivoastre.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Am rămas însarcinată, deși m-am protejat - unde am greșit (greșeli frecvente ale contracepției)
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.