intarzierea menstruatiei, test de sarcina negativ

26-07-2011
delicatete
Nu este medic/terapeut
delicatete
Am luat anticonceptionale, Rigevidon, timp de 4 ani. Din mai 2011, am intrerupt. Am avut contacte neprotejate, iar din iunie nu mi-a mai venit menstruatia. Mentionez ca am facut 2 teste de sarcina, amandoua au iesit negativ. Ce ar putea fi? Va multumesc anticipat pentru raspuns.
8 comentarii
0
26-07-2011, ora 22:55
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Reluarea activitatii spontane a ovarelor si menstruatia, blocate atat timp, se poate lasa asteptata.
Cat trebuie sa asteptati ? Cel mai potrivit ar fi sa avceti rabdare trei luni. Daca in acest interval sangele nu se arata, un tratament este indicat, de prima alegere fiind tratamentul homeopatic. Pe viitor, aveti grija sa nu mai luati hormoni atata timp fara avizul doctorului de familie.
0
27-07-2011, ora 16:20
delicatete
Nu este medic/terapeut
delicatete
Va multumesc pentru raspuns
0
05-08-2011, ora 17:06
delicatete
Nu este medic/terapeut
delicatete
Se pare ca ati avut dreptate...si astazi mi-a venit cm. Ati putea sa ma indrumati ce sa fac dupa oprirea lui? Sa continui cu anticonceptionale sau sa fac vreun tratament de reglare...
0
27-08-2011, ora 21:38
anonima9
Nu este medic/terapeut
anonima9
buna ziua ! am si eu o intrebare, va rog din suflet sa raspundeti serios, stiu ca este cat se poate de aiurea dar chiar nu mai sunt om de cateva zile din cauza asta, nu am avut nicio legatura cu vreun baiat pana intr-o zi cand am iesit cu gasca la strand respectiv discoteca, problema mea este urmatoarea ;daca am stat in bratele unui baiat amadoi fiind imbracati si i-am simtit penisul... se poate sa raman insarcinata? mentionez ca, am consultat calendarul (dupa data menstruatiei) si nu eram intr-o zi fertila, pe langa asta sunt virgina 100%, problema este ca mi-a intarziat menstruatia 3 zile este adevarat ca am fost ingrozitor de stresata zilele astea. Va multumesc anticipat si imi cer scuze pentru intrebare pentru ca intr-un fel sunt sigura ca e imposibil dar cred ca am inceput sa innebunesc cu subiectul asta.
0
28-08-2011, ora 07:14
delicatete
Nu este medic/terapeut
delicatete
Banuiesc ca a intarziat din cauza stresului...Relaaxeaza-te! Totul e ok...Nu are ce sa se intample...
0
28-08-2011, ora 10:23
anonima9
Nu este medic/terapeut
anonima9
incerc, multumesc frumos pentru raspuns.
0
30-08-2011, ora 22:23
anonima9
Nu este medic/terapeut
anonima9
m-am linistit, a venit cm si totul este bine, snt ft fericita si linistita va multumesc mult
0
24-09-2011, ora 22:21
menlymen
Nu este medic/terapeut
menlymen
Buna ziua, prietenei mele nu i-a mai venit ciclul de doua zile si este foarte ingrijorata...Am ejaculat ultima oara in ea exact in ziua in care a luat ultima pastila anticonceptionala, inainte de pauza aceea pe care trebuie sa o faca intre administrarea lor. Deci nu s-a intamplat niciodata sa ejaculez in ea cand ea nu era protejata, nici macar din greseala, tot timpul s-a intamplat in timpul administrarii lor...credeti ca exista sansa ca ea sa ramana insarcinata?...va rog daca ma puteti ajuta cu un raspuns pentru ca este foarte ingrijorata
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.