masele foarte cariate, una rupta si la alta i-a picat plomba

23-01-2009
shunemar
Nu este medic/terapeut
shunemar
Am maselele foarte cariate, si azi mi s-a rupt una aproape de tot...adica, practic mai am radacina iesita in proeminenta, si maseaua de langa are gaura :(( Pe langa asta mai am o plomba picata, foarte inestetica, si dintr-o masea o mica bucatica rupta. Ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauza. Am 21 de ani, sunt student, si nu stiu daca sa merg la cabinetul facultatii sau nu.. multumesc
4 comentarii
0
23-01-2009, ora 10:24
Dr. Ivan Iuliana
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Ivan Iuliana
Buna ziua!
Daca s-ar cunoaste exact cauza cariilor nimeni nu ar mai avea asa ceva. Deocamdata cunoastem factorii care ajuta la aparitia cariilor: cat de multe dulciuri mancati? cat de des va spalati pe dinti? de cand nu ati mai fost la stomatolog?
Despre cabinetul facultatii nu stiu ce sa va spun, de obicei astfel de unitati sanitare nu prea sunt echipate cu tot ce trebuie si oricum ele sunt acolo pentru tratamente de urgenta nu stiu daca va pot ajuta cu inlocuirea maselei rupte (parte care tine de protetica). Daca aveti incredere in medicul respectiv puteti merge sa intrebati. Numai bine!
0
23-01-2009, ora 11:00
shunemar
Nu este medic/terapeut
shunemar
pai, dulciuri.mananc, dar nu foarte multe. Ma spal pe dinti de 2-3 ori pe zi, si la stomatolog am fost ultima data primavara trecuta. A, daca imi puteti spune si cam cat costa cu aproximatie repratul maselutei, adica una noua, pentru ca e intr-o zona destul de vizibila, a 2-a masea dupa canin..va multumesc
0
23-01-2009, ora 12:48
Dr. Ivan Iuliana
Stomatologie, Bucuresti
Dr. Ivan Iuliana