Canin cariat. foarte dureros. normal ca in perioada sarbatorilor doare:(

25-12-2011
monika2012
Nu este medic/terapeut
monika2012
Buna seara,
sper sa ma puteti ajuta cu un sfat, am un canin f cariat, m-a durut acum 2 saptamani enorm de tare timp de o noapte, cand m-am trezit din un asa zis somn eram umflata toata. am fost la doctor la urgenta, mi-a spus ca nu imi poate face nimic pentru ca sunt prea umflata, mi-a dat metronizadol. am luat metronizadol si in 2 zile nu am simtit nici o diferenta ba din contra, am inceput sa am febra. m-am dus din nou la acelasi doctor si mi-a dat sa iau inca un antibiotic impreuna cu metronizadol si anume cyclin (sper ca imi aduc aminte numele corect). m-am dezumflat dupa 4 zile, durerea a disparut dar caria este tot acolo. pentru ca sunt sarbatorile medicul meu m-a programat pentru 6 ianuarie. problema e ca a inceput sa ma doara din nou. momentan nu tare, dar din pacate stiu cum incepe, si nu stiu ce sa fac, pentru ca corpul meu nu mai reactioneaza la sensodyne, la nurofen express, nu mai reactioneaza la nimic.
Mentionez ca sunt in anglia, si ma asteapta un drum spre romania poimaine. Ma puteti ajuta cu un sfat cum sa rezist pana atunci? pentru ca oricum direct de pe aeroport ma duc de urgenta la un stomatolog, vreau sa rezist pana atunci, ,
multumesc anticipat pentru raspuns..sper sa citeasca cineva si SARBATORI FERICITE!
1 comentarii
0
25-12-2011, ora 19:37
tema
Nu este medic/terapeut
tema
Mie mi-a mers bine cu ketorol, dar vezi ca infectia este mai periculoasa decat durerea. Chiar nu ai cum sa mergi in urgenta sa iti deschida canalul, macar? Asa nu o sa te mai doara si se dreneaza si puroiul de acolo.
Trebuie scos nervul. Vezi sa nu iti scoti caninul, cauta macar sa se pastreze radacina ca sa pui pivot, in caz ca nu se poate plomba.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25