SCHIZOFRENIE NEDIFERENTIATA.. orice sfat este binevenit

30-12-2015
kentucky
Nu este medic/terapeut
kentucky
In urma cu doi am fost diagnosticat cu schizofrenie nediferentiata. Mi s-a zis ca sunt atat cauze neurologice, cat si psihiatrice. Fac tratament injectabil Rispolept Consta 50 mg, mai iau si Leponex si Depakine. Ma simt agitat, trist, nu ies singur din casa..n-am mai iesit in oras de luni de zile, numai ca sa nu se descopere ca sunt bolnav..Cand stau singur simt o tristete apasatoare, cand ma mai intalnesc cu cei din familie parca dispare.. Din cauza bolii nu pot face o facultate, simt ca in momentul cand ma apuc de o activitate care necesita mai mult efort, cedez si ma apuca un fel de delir. Mi s-a facut o evaluare si mi s-a gasit ca am un 'iq' foarte ridicat, dar degeaba daca nu pot sa incep niste studii universitare. Astept sfaturile dvs, ce ar trebui schimbat la mine, ce trebuie sa fac in continuare.
5 comentarii
0
31-12-2015, ora 19:11
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Rugati medicul curant sa va introduca in tratament un antidepresiv. Asta va da energie, chef de viata, dorinta de a iesi afara.
0
31-12-2015, ora 19:13
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
2. Luati foarte mult antipsihotic. 2 antipsihotice. Doza maxima de Rispolept si Leponex care e cel mai tare antipsihotic care exista... Ati facut lucruri asa grave ? Doar pe injectia de Rispolept nu sunteti stabil. Virati ? De ce v-au bagat si Leponex ? Eu in locul dv as mai incerca sa merg sa discut si cu alt medic psihiatru.
0
01-01-2016, ora 15:34
kentucky
Nu este medic/terapeut
kentucky
Leponex mi-a dat ca aveam anumite stari halucinatorii, nu grave, dar oricum. Cu tot cu medicatia tot simt ca ceilalti imi cunosc gandurile, am anumite frici. Cu siguranta voi consulta si alt medic psihiatru.
0
01-01-2016, ora 15:37
kentucky
Nu este medic/terapeut
kentucky
In legatura cu antidepresivele. Mi-a zis dr. ca nu-mi poate da pentru ca a mai avut cazuri si cei care faceau in paralel rispolept au avut reactii adverse grave, fugeau pe strada, erau agitati. Nu vrea sa riste. Ca stabilizator al dispozitiei mi-a dat Depakine. Am auzit ca de la Depakine cade parul si nu mai iau.. in schimb iau Romparkin si imi da o stare de bine.
0
01-01-2016, ora 16:31
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Depakinul era bun macar pina va stabilizati complet. De obicei au efect mai bun impreuna.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Exercițiile de aerobic ar putea ajuta persoanele cu schizofrenie
  • Frații persoanelor cu schizofrenie au un risc mai mare pentru același diagnostic
  • Schizofrenia
  • Mutațiile genetice care cresc riscul de schizofrenie
  • Tehnica neurologică ce îmbunătățește performanțele cognitive
  • Vitaminele din complexul B luate împreună cu tratamentul reduc simptomele schizofreniei
  • Primul test fiziologic pentru depresie și schizofrenie
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.