Trittico imi provoaca insomnii-nu ma pot obisnuii cu nici un antidepresiv

25-02-2020
Alin Mareom
Nu este medic/terapeut
Alin Mareom
Buna ziua, sufar de anxietate si insomnii de foarte mult timp..in momentul de fata mi a fost prescris alprazolam cu trittico.Xanaxul ziua si trittico inainte de culcare.Din cate am inteles acest trittico este foarte recomandat in cazul insomniilor.Problema este ca in cazul meu mai tare imi provoaca stari de insomnie agitatie nervozitate.Stiu ca aceste antidepresive au o perioada de o saptamana pana la o luna pentru ca organismul sa se obisnuiasca cu ele.Eu il urmez de aproape doua saptamani si sincer sa va spun in loc sa devina din ce in ce mai usor de suportat devine din ce in ce mai greu si insomnia mult mai rea ca inainte...plus starile de anxietate crescute, chiar si tensiune mare, palpitatii in cazul in care un efect advers este "hipotensiunea"...Tin sa precizez ca orice AD am incercat cipralex, asentra, efectin am avut aceleasi probleme nici dupa 3 saptamani nu m am putut acomoda cu ele si imi provoaca stari foarte greu de suportat.Doctorul psihiatru la care ma tratez stie aceste chestii dar parca nu intelege cand ii spun ca ma fac sa ma simt extrem de rau..Am fost si la alt doctor si am avut parte cam de acelasi rezultat.As dori sa mai aud si alte pareri din partea unor profesionisti in legatura cu aceasta problema..sper sa mi se raspunda si va multumesc anticipat!!! insanatosire grabnica tuturor aflati in situatii grele !!
8 comentarii
1
25-02-2020, ora 23:32
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Incercati Seroxat cu Gerodorm.
Rezistati o luna cu Seroxatul si veti vedea ca va fi bine. E cel mai bun pt ce aveti dv.
Xanax nu, ca e benzodiazepina si da dependenta.
Am avut aceleasi probleme cu Trittico si l-am lasat.
0
26-02-2020, ora 13:11
Alin Mareom
Nu este medic/terapeut
Alin Mareom
multumesc pentru raspuns..observ cam la aproape orice postare ca medicii de pe acest forum(la sectiunea psh) nu dau nici un raspuns elocvent ci doar te trimit la doctor..in momentul in care tu deja spui ca lucrezi cu un doctor si ceri o parere pe aici...pai voi de ce sunteti doctori, acesta de ce este un forum?nu va puteti da o parere in mod direct?
1
27-02-2020, ora 00:06
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
E un singur medic psihiatru pe forum care raspunde gratuit cand are timp.
0
27-02-2020, ora 02:53
Alin Mareom
Nu este medic/terapeut
Alin Mareom
aiurea
1
27-02-2020, ora 23:30
Psiholog Cristina-Mihaela Stoian
Psihologie, Bucuresti, sector 2
Psiholog Cristina-Mihaela Stoian
Alin, nu sunt psihiatru, dar am avut si am multe cazuri in terapie, cu tulburari anxioase, sau anxios-depresive. Ce declari tu aici, sunt simptome destul de severe si se intampla asa pentru ca nu ai combinat psihiatria cu psihoterapia. Iar referitor la combinatia psihiatrica primita, eu ti-as recomanda alt psihiatru, daca iti va da Xanax mai mult de 3 saptamani. Mai spui ca toti de pe forum te trimitem la medic. Poate ai alte asteptari, dar aici chiar raspundem cand gasim putin timp liber si o facem benevol. Evident, colaborarea cu aceasta platforma medicala ne aduce avantajul publicitatii, dar multi din cei care raspundem, nu avem nevoie de publicitate - multi chiar ne spun ca asta ar fi motivul pentru care raspundem pe aici. Fiecare om e unic si nu e realist sa intram in multe detalii cand vine vorba de probleme care nu se pot rezolva cu cateva vorbe, pe un site. Pentru ca in loc sa ajutam, putem face rau. Si nu asta e scopul platformei si nici al meu, sau al colegilor mei care mai raspund.
0
28-02-2020, ora 15:54
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Buna ziua

Faptul că nu tolerați o parte din antidepresive tine de metabolizarea hepatica a medicației la dv.

Începerea medicației se face cu doze f mici și se creste treptat

Benzodiazepinele sunt utile la inițierea tratamentului o perioada scurta pt a nu apărea anxietate agitație neliniște etc

Exista și unele medicamente care merg țintit pe insomnii și anxietate dar nu facem medicina online și nu se eliberează fara rețetă.
0
05-03-2020, ora 12:03
Psiholog Chițimuș Cristina
Psihologie, Iași
Psiholog Chițimuș Cristina
Buna ziua,

In cazul suferințelor psihice nu este suficientă medicatia. Ea trebuie combinată și cu psihoterapia. Ședințele de consiliere psihologică va vor ajuta sa identificați cauza stărilor de anxietate, iar apoi sa incepeti sa lucrați asupra acesteia sub îndrumarea psihologului. In privinta efectelor secundare ale medicatiei, fiecare organism este diferit. Sunt persoane care nu resimt aceste efecte, alte persoane se obisnuiesc cu medicatia dupa aproximativ două săptămâni pana la trei luni, iar alte persoane tolerează foarte greu medicatia psihiatrica. In acest ultim caz, trebuie informat medicul psihiatru despre efectele secundare ca sa poata adapta schema de tratament. Dacă simțiți că nu colaborati bine cu actualul medic psihiatru, apelați la altcineva. De asemenea, începeți ședințele de consiliere psihologică.
0
11-03-2020, ora 23:55
Cristi199
Nu este medic/terapeut
Cristi199
Trittico poate fi mai greu de suportat, are multe efecte adverse. Poti continua cu asentra sau cipralex si sa iei xanax în paralel. Acestea au mai putine efecte secundare si sunt cam la fel.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.