Vreau să slăbesc!

15-06-2020
V
Nu este medic/terapeut
V
Bună!

De ani întregi mă străduiesc să slăbesc, dar pentru că am foarte multe pofte... nu am reușit, ba chiar m-am îngrășat și mai tare! Sunt foarte dezamăgită și nemulțumită! Marea mea problemă e amânarea și simt că am nevoie de susținere. Poate greșesc, poate că n-ar trebui să mă bazez pe asta. Corect ar fi să o fac pe cont propriu, fără ca să aștept încurajarea din altă parte... totuși, chiar dacă nu voi primi niciun răspuns la postarea aceasta, mă simt mulțumită. O văd ca pe un jurnal alimentar. Ce mai vreau să punctez sunt următoarele: nu sunt nutriționist, nu sunt medic, nu recomand acest regim. Ideea de bază e că aș vrea să mă obișnuiesc să mănânc de 3 ori pe zi. Este un regim hipocaloric și cu siguranță nu e chiar cel mai sănătos. Dacă mai sunt pe aici oameni care își doresc să slăbească, rog să fiți conștienți și să nu-mi urmați exemplul (în ceea ce privește conținutul celor 3 mese pe care mi le propun). Ce îmi permit să recomand sunt doar patru lucruri: servirea a 3 mese pe zi, maxim 5 (3 mese pe zi + 2 gustări) la ore fixe (atât cât se poate), consumul de apă și nu altfel de lichide (poate din când în când: limonadă fără zahăr, ceai neîndulcit sau apă minerală), sportul și mersul la un nutriționist pentru a vă informa în legătură cu ceea ce ar trebui să conțină acele mese (adică micul dejun, prânzul, cina și gustările). Eu neavând probleme de sănătate, îmi permit să țin această dietă și îmi asum.

Aș vrea să postez în fiecare dimineață:

1) nr. de kilograme;
2) ceea ce am mâncat în ziua precedentă;
3) ce exerciții am făcut (sport);
4) cum m-am simțit.
4 comentarii
0
16-06-2020, ora 06:22
V
Nu este medic/terapeut
V
1) 62, 9 kg

2) MIC DEJUN = un pumn de nuci, PRÂNZ = un bol mare cu ciorbă de legume, CINĂ = un pahar cu iaurt și cereale integrale, APĂ = 1 sticlă de apă plată (2 l)