Am administrat anticoncepționalele greșit?

04-01-2019
Katrinaaa
Nu este medic/terapeut
Katrinaaa
Buna ziua, de o luna jumătate am început tratament penteu acnee cu anticoncepționale Belara.
Prima pilula am administrat-o in prima zi a ciclului menstrual. Am făcut corect?
După care, după 13-14 pilule administrate au început scurgeri maronii și au durat exact pina la începerea menstruației propriu zise. După ce am administrat toate cele 21 de pilule am așteptat 7 zile și am început alt pachet de belara.
Vreau sa menționez ca de fapt acneea e mai abundentă și vulgara din păcate, nu văd nici un efect estetic, bă din contra(((
Ce trebuie sa fac, am administrat incorect pilulele?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.