fetita mea de 13 ani are o acnee urata, ulterior.. i s-a umflat fata si a avut dureri groaznice

08-01-2008
b_lumy
Nu este medic/terapeut
b_lumy
fetita mea de 13 ani are o acnee urata si i s-a facut o testare anul trecut cu SYNACTENE DEPOT.De a doua zi s-a umflat la fata si a avut dureri groaznice de cap.durerile i-au trecut dupa un timp dar fata i-a ramas mai umflata pe partea stanga, ceea ce este vizibil.Nici sanii nu ii cresc la varsta asta.
Va rog spuneti-mi ce s-a intamplat si indrumati-ma ce sa fac
5 comentarii
0
08-01-2008, ora 00:00
geomarz
Identitate neconfirmată
geomarz
cauta un homeopat
0
08-01-2008, ora 00:00
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Daca medicamentul respectiv este responsabil de simptomatologia descrisa ( umflarea fetei, dureri de cap) trebuie intrerupt; se poate administra un antihistaminic( alerid sau loratadina, la copiii peste 12 ani 1tb pe zi, pentru de 3 zile). Dezvoltarea sanilor este legata si de varsta aparitiei primei menstruatii, de mostenirea genetica.Numai bine
0
14-01-2008, ora 00:00
b_lumy
Nu este medic/terapeut
b_lumy
va multumesc foarte mult pentru sfaturi.Am sa incerc totul pentru ca trebuie sa reusesc.deja s-a schimbat, este mai retrasa din cauza fetei si a acneei.TREBUIE sa o ajut.
0
05-04-2009, ora 17:33
andrada-creatza
Nu este medic/terapeut
andrada-creatza
buna ziua.as avea si eu nevoie urgenta de o parere...saptamana aceasta miercuri am fost diagnosticata cu cistita.am urmat tratamentul si mi-a aparut o leziune la nivelul buzei..nu e herpes, azi dimineata m-am trezit cu ganglionii din zona maxilarului foarte umflati si durerosi, mama a observat ca imi este umflata si fata, ma ustura in gat, si simt k imi arde fata dar nu am febra.aseara am luat ultima pastila din tratament...pt cistita am facut tratament cu urinex 1caps de 3 ori pe zi si no spa la fel. ati putea sa-mi spuneti daca este cumva o alergie la medicament sau inceputul vreunei boli?..dimineata voi merge merg la medic si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.va multumesc anticipat.
0
07-04-2009, ora 19:58
andrada-creatza
Nu este medic/terapeut
andrada-creatza
buna.vad k nu a raspun nimeni..am fost luni la medic de urgenta si mi-a confirmat k era alergie la medicamente, mi-a dat un unguent si un medicament antialergic, mai trebuie sa ma descurc cu desumflarea ganglionilor...
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
24-10-2022, ora 15:20
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Neurolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 400 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Influenta alimentatiei asupra dezvoltarii acneei
  • Coșurile (acneea)
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Creșterea nivelului de testosteron îi face pe adolescenți să fie nerăbdători
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.