Anxietate?
Bună ziua,
Incep prin a spune ca sunt studenta în anul terminal și ma confrunt cu anumite stări psihice destul de deranjante, în sensul ca simt ca nu pot face fata la nimic, toate lucrurile ma copleșesc, am stări de plâns interminabile, frica de eșec, amețeli, insomnii, nu am pofta de mâncare și lista poate continua. Întrebarea mea este următoarea, ce as putea avea de fapt și cum as putea trata starea mea, țin sa menționez faptul ca am folosit, la prescrierea medicului, paxetin și am luat cate 1/4 zilnic însă simt ca nu își face nici un efect, ce ar trebui sa fac în continuare?
Incep prin a spune ca sunt studenta în anul terminal și ma confrunt cu anumite stări psihice destul de deranjante, în sensul ca simt ca nu pot face fata la nimic, toate lucrurile ma copleșesc, am stări de plâns interminabile, frica de eșec, amețeli, insomnii, nu am pofta de mâncare și lista poate continua. Întrebarea mea este următoarea, ce as putea avea de fapt și cum as putea trata starea mea, țin sa menționez faptul ca am folosit, la prescrierea medicului, paxetin și am luat cate 1/4 zilnic însă simt ca nu își face nici un efect, ce ar trebui sa fac în continuare?
3 comentarii
Buna. Antidepresivul isi face efectul dupa 2-4 saptamani de tratament. Doza de 1/4 este prea mica. Trebuie sa ajungeti la o pastila intreaga. Efect dupa o luna. Asa functioneaza antidepresivele.
Din ce descrieți pare un sindrom anxios-depresiv. Dacă vreți rezultate mai rapide, încercați să urmați și psihoterapie cognitiv-comportamentală concomitent cu medicația. Comunicați psihiatrului orice schimbare de dispoziție și aveți răbdare ca medicamentele să-și facă efectul.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4anxietatea...boala sufletului sau a creierului
- 5ma confrunt de ceva timp cu o anxietete.. cum scap?
- 2Tahicardie si Anxietate.
- 507Cipralex dependenta - solutii alternative
- 40pot naste un copil sanatos? un doctor se poate sa raspunda?
- 4Anxietate, neincredere in mine, griji.