candidoza vaginala - sfaturi

08-08-2007
anda27
Nu este medic/terapeut
anda27
va rog daca ma poate ajuta cineva cu un sfat...am mari probleme din cauza candidozei, si ma afecteaza foarte mult din toate punctele de vedere...am facut tratament un an cu anticonceptionale marvelon pt ovare polichistice, pe care l-am intrerupt deoarece imi disparusera si imi aparuse in schimb candidoza. in numai doua luni mi-au reaparut chisturi, si am fost nevoita sa incep un nou tratament, cu yasmine, pe care l-am facut cinci luni, caci iar mi-au disparut chisturile.in aceste cinci luni am avut vreo 8 episoade de candidoza, tratate cu lomexin, diflucan, gynozol, klion, nizoral, nidoflor crema, spalaturi cu tantum rosa si femigin, folosesc numai gel intim nivea, cam tot ce mi-a fost recomandat de catre doctori, caci am fost la 2 ginecologi (si mi-am facut de doua ori analizele) si 3 endocrinologi. nu mai suport cadidoza si nu stiu cum sa scap de ea...
7 comentarii
0
09-08-2007, ora 00:00
giana
Nu este medic/terapeut
giana
Atunci cand esti pe tratament cu antibiotic si folosesti anticon.tre sa le iei la ore fixe pt a nu face candidoza.E tare urata si greu de scapat de ea, plus ca ramai cu predispozitie si sensibilitate.Iti recomand sa intrerupi anticon.daca ai terminat tratamentul cu ele si hai sa vorbim despre alt fel de tratament, naturist, pe baza de antioxidanti, care s-ar putea sa te ajute-
0
17-08-2007, ora 00:00
and
Nu este medic/terapeut
and
Poti folosi klion tablete + klion ovule vaginale+ o crema vaginala Macmiror Complex, iar pentru igiena intima ti -as recomanda Lactacyd femina.
0
01-09-2007, ora 00:00
mari_adi
Nu este medic/terapeut
mari_adi
am avut si eu aceasta problema si mie mi-a fost de ajutor MONOFEMINA 1 cu ulei de catina, extracte de musetel si galbenele produs de HOFIGAL.le-am gasit la farmacia naturista.
0
01-09-2007, ora 00:00
mari_adi
Nu este medic/terapeut
mari_adi
am citit acum pe net la tratamente pentru candidoza ca atunci cand e mai grav sa se foloseasca CANDIDINUM, cred ca e naturist.
0
24-09-2007, ora 00:00
anda27
Nu este medic/terapeut
anda27
In disperare de cauza, mi-am luat inima in dinti in cele din urma si am fost la alt medic ginecolog...Doamna mi-a prescris 2 pastile de Flucovim 150, o data la 3 zile, Poligynax ovule, si spalaturi cu apa si bicarbonat de sodiu, si m-a sfatuit sa fierb toata lenjeria. Prietenul meu a urmat un tratament cu Clotrimazol crema si de asemenea, doua pastile de Flucovim 150. Am folosit in tot acest timp Lactacyd Femina, pe care mi-a recomandat-o doamna/domnisoara asistenta (and), care m-a facut sa ma simt mult mai bine. Acum nu mai am probleme, nu am mai avut de 3 saptamani, insa imi este foarte frica sa nu reapara. Dupa terminarea tratamentului, m-am reintors la cabinet pt un test papanicolau si de asemenea pt prelevarea unei secretii, deoarece doamna doctor vrea sa vada rezultatele tratamentului. In sfarsit, acum ma simt foarte bine, nu ma mai deranjeaza nimic, dar sunt f precauta...In ce masura ar putea reveni candidoza?Poate fi la fel de grav? Daca repet un tratament de mai multe ori candidoza poate capata rezistenta la anumite substante active din medicamente?Acum ca ma simt bine, vreau sa fac tot posibilul sa previn alte episoade sau recidive.Ce ar trebui sa fac?...
0
29-11-2007, ora 00:00
kitty29
Nu este medic/terapeut
kitty29
nu vreau sa te influentez cumva, dar problema e la prietenul tau, cred.
daca tu te tot tratezi si el te "reinfecteaza", e cam nasol...
Nu trebuie sa excluzi aceasta posibilitate, chiar daca e neplacut sa stii ca el a mai intretinut relatii si de acolo s-a reinfectat el, apoi tu. Daca acesta e cazul, vorbeste cu el si explica-i ca sanatatea e cea mai importanta si mai bine sa fie sincer, sa stii care e cauza...
Sau poate nu ai urmat un tratament bun ptr organismul tau (fiecare organism reactioneaza altfel la tratamente) si de-abia acesta din urma ti s-a "potrivit"...
In orice caz, bafta in continuare!
0
24-02-2008, ora 00:00
iepuras scump
Nu este medic/terapeut
iepuras scump
nu neaparat partenerul tr sa se fi dus cu alta ca sa ai ba candida.candida apare si din cauza ca ai imunitatea scazuta.asa ca el neaparat ar avea vreo vina.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Beneficiile tratamentului pe termen lung cu metformin la femeile cu SOP (sindromul ovarului polichistic)
  • STUDIU: A fost identificată cauza sindromului ovarului polichistic (SOP)
  • Tratamentul candidozei vaginale cu iaurt - funcționează?
  • Candidoza vaginală recurentă - opțiuni de tratament și sfaturi utile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.