Conjunctivita si sarcina

20-09-2018
Abero
Nu este medic/terapeut
Abero
Buna ziua! Sunt insarcinata in 8 saptamani si am capatat o conjunctivita. Mi-a recomandat NetilDex 1 picatura de 4 ori pe zi in fiecare ochi. Pe prospect sunt specificate niste riscuri..si nu stiu ce sa fac. De la medicul ginecolog am primit un raspuns...evaziv..ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc
1 comentarii
0
20-09-2018, ora 19:44
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ceai de albastrele. Singurul antiseptic ocular naturist. Tamponari locale.
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
14-09-2020, ora 13:40
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Melilax
O microclismă inovatoare pe bază de miere
Melilax de la Aboca, printr-o acțiune de evacuare, induce un stimul non-agresiv de activare a defecației, la care se adaugă o importantă acțiune protectoare asupra mucoasei rectale. Detalii aici
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Unele antibiotice ar putea fi asociate cu creșterea riscului de avort
  • Siguranța medicamentelor în sarcină și Dr. Google
  • Administrarea de ibuprofen în primele 3 luni de sarcină pot altera fertilitatea fetițelor
  • Metforminul în sarcină asociat cu un risc crescut de obezitate la copil
  • Infecții în sarcină - antibiotice recomandate (fără riscuri la copil)
  •