De o sapatamana: dureri lombare, mictiuni dureroase, dureri abdominale, inghinale si articulare

07-07-2009
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Mama mea acuza de 1 sapatamana dureri lombare mictiuni dureroase, dureri abdominale, dureri inghinale si articulare la nivelul membrelor inferioare. Si a facut un set de analize in care leucocitele au valoare de 2500, VSH 100 si in urina i a iesit prezent E. coli. deci o infectie urinara. a facut tratament de 7 zile cu Cefort dar nici o amelioarare ce oare s ar putea face?multumesc astept raspuns.
13 comentarii
0
07-07-2009, ora 21:20
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Buna seara!

Mama dvs. sufera de leucopenie si are si un proces infectios in organism. Leucopenia reprezinta scaderea patologica a numarului de globule albe sunt limita minima inferioara admisa (care este undeva intre 4500-5000). Trebuie sa consulte un medic internist cat poate de repede pt a-i prescrie un medicament imunostimulator, imunomodulator etc. (precum Immunaid - acesta-i supliment natural) si un alt tratament pt infectia pe care o are si care vad ca-i rezistenta la Ceftriaxona (Cefort).

Daca vreti sa vb cu un medic f bun intrati pe link-ul de mai jos pt mai multe detalii (copiati-l si dati paste in bara rezervata adreselor de web):

http://forum.romedic.ro/prod/%C5%A2ig%C4%83ni%C5%9Fteanu_Constan%C5%A3a-cel_mai_bun_medic_internistdinEuropa!_024425.html

Numai Bine si multa sanatate!
0
07-07-2009, ora 21:39
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
multumesc frumos pt raspuns prompt pe care mi l ati dat o sa tin cont de sfaturi
0
07-07-2009, ora 21:51
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Buna seara! mai am o intrebare ce ar putea face pt ca a vedea la ce mai este sensil E.coli? ar fi bine sa repete o urocultura/ antibiograma? Ce complicatii pot aparea datorita faptului ca are o imunitate scazuta?
multumesc
0
08-07-2009, ora 06:19
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Este posibil ca in timpul tratamentului cu Cefort sa faca febra 38, 5?Oare febra este totusi de natura infectioasa sau de alta cauza?
0
08-07-2009, ora 12:05
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Buna ziua!

Pt a vedea la ce este sensibila Eserichia Coli trebuie sa faca dupa cum bine ati mentionat si dumneavoastra o antibiograma. Complicatiile care pot sa apara in urma unui sistem imunitar deficitar sunt cele care deja au aparut.
Febra poate sa apara din multe motive, printre care si cele infectioase, in acest caz mai mult ca sigur fiind cel de natura infectioasa.

Numai Bine!

P.S. Va rog sa consultati medicul!
0
09-07-2009, ora 05:46
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Multumesc frumos am internat o pe mama in Spital La un medic internist si speram sa fie totul bine.
0
11-07-2009, ora 14:15
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Multumesc din suflet pt faptul ca m ati directionat la un medic internist. Mama mea a fost diagnosticata cu lupus eritematos sistemic. Vreau sa va spun ca a inceput tratamentul cu dexametazona, iar pi infectia ce o are face cefrom.Are o imunitate scazuta ce ati putea sa mi recomandati inafara de Imunaid, as vrea ceva naturist.Va multumesc
0
11-07-2009, ora 14:53
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Uffffffff, ma bucur enorm ca m-ati ascultat. In conditiile in care sufera de LES (Lupus eritematos sistemic), nu luati nimic nerecomandat de medicul curant (actual, cel care a diagnosticat-o cu lupus), chiar si daca este naturist pt ca aceasta afectiune are extrem de multe contraindicatii, medicatia (dexametazona) interferand prin sinergismul exagerat cu multe preparate (repet, chiar si medicamente naturale). Va rog mult sa-l rugati pe dnul doctor sa-i prescrie ceva pt imunitatea scazuta.

Cu multa placere si respect,
N I C K ;)
0
12-07-2009, ora 07:44
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Multumesc pt ajutor si sfaturi.Sper ca totul sa fie bine. Ma voi consulta cu medicul in ceea ce priveste imunitatea.
0
30-12-2011, ora 08:10
emanuela andreea
Nu este medic/terapeut
emanuela andreea
Buna ziua! am o intrebare mama mea este diagnosticata cu LES poate si ia in prezent tratament cu Medrol 4 mg/ zi si plavix 75 mg/zi poate lua concomitent si albendazol ( ZENTEL) pt lambliaza. Multumesc frumos! Astept un raspuns
0
14-01-2012, ora 20:47
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!
Stimată dră/dnă emanuela andreea, teoretic, mama dv. suferindă de lupus eritematos sistemic poate să ia Albendazol concomitent cu Medrol şi Plavix, pentru tratarea infecţiei parazitare cu giardia (lamblia intestinalis), dar practic poate face această combinaţie numai cu acordul medicului curant al dânsei, pentru ca astfel dânsa să excludă riscul major de experimentare a unor efecte adverse neplăcute, apărute pe fondul unor interferenţe farmacologice, care-i pot agrava manifestarea şi evoluţia LES, dar nu numai.
Consultaţi medicul! (să NU ia niciun medicament fără aviz medical, chiar dacă acel medicament pare a fi inofensiv).
Un an nou fericit şi luminos vă doresc.
Dumnezeu să vă binecuvânteze.
Toate cele bune, cu iubire creştină şi respect,
Mr. Nick
0
22-02-2012, ora 00:23
luisa maria
Nu este medic/terapeut
luisa maria
Buna seara.de cateva saptamani am o durere in partea stanga spate sub coaste, cel mai mult cand stau intins pe aceasta parte, mai pe inteles cand stau pe o parte

nu pot sa stau mult timp pe partea respectiva. Va rog ajutati-ma cu un raspuns.sant motive de ingrijorare? Va multumesc.
0
22-02-2012, ora 11:30
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Sărut mâna!
Stimată dră/dnă Luisa Maria, durerea dv. poate fi un proces algic aflat la baza unei afecţiuni de natură pulmonară, neurologică, cardiologică ş.a.m.d. De pildă, poate fi o nevralgie intercostală! Eu nu vă pot spune nimic cu certitudine, din spatele unui monitor de computer.
Sunt suficient de multe motive de îngrijorare cât să vă determine pe dv. să consultaţi medicul de familie pentru a vă da trimitere către medicul specialist. Aveţi nevoie de un consult şi, poate, de nişte analize imagistice şi/sau serologice, pentru a primi un diagnostic care va fi sau nu acompaniat de un tratament adecvat, în funcţie de considerentele medicului consultat.
Consultaţi medicul, aşadar!
Dumnezeu să vă binecuvânteze.
Toate cele bune, cu iubire creştină şi respect,
Mr. Nick

Post Scriptum - V-am vorbit la genul feminin pentru că username-ul dv. este feminin. Totuşi, în mesajul dv. aţi scris că, citez: "cel mai mult când stau ÎNTINS". Aţi vorbit la masculin! Poate a fost o greşeală de scriere (poate aţi uitat litera diacritică "ă" = întins+ă), dar dacă nu a fost o greşeală şi dv. sunteţi de sex masculin (poate aţi intrat de pe contul prietenei sau soţiei dv.!), vă rog să-mi iertaţi abordarea feminină. Mulţumesc pentru înţelegere!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Hipermobilitatea articulară (laxitatea ligamentară)
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Programul Williams pentru durerile lombare
  • Leziunile articulare la sportivi
  • Te doare spatele? Nu este din cauza vremii!
  • Tratamentul chiropractic pentru durerile lombare asociat cu ameliorări neînsemnate
  • Osteoartrita ar putea fi prevenită prin dietă și sport
  • Compusul din alge marine ce ar putea trata artrita
  • Durerea de burtă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.