depresie... cum as putea iesi din starea asta?

28-01-2012
ionela89ionela
Nu este medic/terapeut
ionela89ionela
buna seara ! incep prin a va spune ca am 22 ani si sunt studenta.trec printr-o perioada foarte grea pentru mine in care simt ca nu ma mai regasesc si ca nu mai sunt eu.inca de mica nu am fost prea sigura si nici nu am avut incredere in mine.parintii mei au divortat cand aveam un an iar mama s-a recasatorit.sa spunem ca nu a fost o alegere buna (tatal vitreg este alcoolic) nu mai am frati sau surori.nu am prieteni iar iubitul meu este plecat la bucuresti (si el este student )pot spune ca niciodata nu am avut un sprijin in mama, in sensul ca niciodata nu m-a mangaiat, nu m-a incurajat, nu a vorbit cu mine si nimic din ce fac eu nu ii convine.este de parere ca daca imi da bani am tot ce imi trebuie.mereu trebuie sa fac asa cum spune ea.am trecut prin multe experiente neplacute la care ea nu mi-a fost alaturi si cred eu ca am ramas cu niste traume.ideea e ca nu imi mai gasesc locul plus ca nici nu am parte de liniste.de vreo 2 ani am numai ganduri negre :ca nu o sa reussesc sa fac nimic cu viata mea, ca chiar daca invat la un moment dat tot o sa se intample ceva rau si imi imaginez diferite situatii...in fiecare noapte visez cate ceva (prostii in general) ma trezesc obosita.tot timpul gandesc nu am nici o secunda in care sa nu ma gandesc la nimic.am vrut sa ma duc la un psihiatru/ psiholog ceva dar nu ma sprijina nimeni pt acest lucru nici moral nici financiar.un sfat va rog ce ar putea fi?sau cum as putea iesi din starea asta?mi-am facut diferite analize si sunt sanatoasa/multumesc
5 comentarii
0
28-01-2012, ora 23:31
Bogdan V
Nu este medic/terapeut
Bogdan V
Buna ionela,