Intreruperea anticonceptionalelor dupa un avort spontan

18-01-2013
AndreeaMirela
Nu este medic/terapeut
AndreeaMirela
Buna seara ! vreau sa ma ajutati si pe mine cu cateva raspunsuri. Acum o luna am suferit un avort spontan la o saptamana doctorul mia prescris anticonceptionale care se numesc Rigevidon, le-am intrerupt cand am ajuns la cele maro pentru ca ma simteam rau aveam dureri foarte puternice de cap dureri de picioare si umflarea acestora. Pe 13 trebuia sa imi vina menstruatia dar nu a aparut dupa avort am avut contact neprotejat, sunt insarcinata sau trebuie sa apara menstrutia? Va multumesc
1 comentarii
0
19-01-2013, ora 17:41
AndreeaMirela
Nu este medic/terapeut
AndreeaMirela
Imi puteti raspunde si mie?Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Protejarea sarcinii - riscuri de întrerupere a sarcinii și cum să le eviți
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.