Omicral, stare de rau, sa iau in continuare?

17-12-2013
Angel8888
Nu este medic/terapeut
Angel8888
Buna seara! Tocmai am primit ca tratament pentru candidoza, mai exact vulvovaginita micotica, ovule, Tantum Rosa si Omicral. Omicral mi-a prescris 2 dimineata, doua seara, 1 zi. Dar la o ora dupa ce le-am luat am inceput sa ma simt rau. Simteam ca ma ardea in zona cefei si ca un fel de nod in gat si greata cand ma lua cu calduri. Am vrut sa vorbesc cu doctora dar nu am mai gasit-o, iar la farmacie n-au stiut sa imi spuna. DIseara trebuie sa le iau si pe celelalte doua? Ce imi recomandati? Sa le mai iau? Este vreun risc, avand in vedere ca mi-a fost rau de la ele, sau e normal? Repet, nu am ce doctor sa mai intreb pana diseara cand trebuie sa le iau. Ce sa fac?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Întreabă un doctor acum!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tratamentul candidozei vaginale cu iaurt - funcționează?
  • Cum să te ferești de candidoză
  • Chlamydia vs Candida - asemănări și deosebiri
  • Candidoza vaginală recurentă - opțiuni de tratament și sfaturi utile
  • Candidoza pe limbă - cum o recunoști și tratezi
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.